"The Washington Post" stawia na sztuczną inteligencję. "To tylko pierwszy krok"
Fred Ryan oznajmił, że "The Washington Post" robi dopiero pierwszy krok w kierunku rozwoju sztucznej inteligencji (screen: YouTube/Wash Post Life)
"The Washington Post" utworzył dwa wielofunkcyjne zespoły – jeden strategiczny i jeden operacyjny, aby wspierać innowacje w zakresie sztucznej inteligencji.
Wydawca i dyrektor generalny Fred Ryan oznajmił, że "to tylko pierwszy krok w ustanowieniu sztucznej inteligencji jako priorytetowej możliwości dla »The Washington Post«".
Czytaj też: Musk poparł kandydaturę DeSantisa na prezydenta. Transmisja na Twitterze wielokrotnie zerwana
Grupa zadaniowa ds. sztucznej inteligencji będzie "spotykać się regularnie, aby zapewnić nadzór, wskazówki i spostrzeżenia na temat wykorzystania sztucznej inteligencji w całym »The Washington Post«" – napisał Ryan.
Pierwszymi członkami AI Taskforce są podgrupy: inżynieria (Patrick Burton), produkt (Jessica Gilbert i Bailey Kattleman), AI Hub (Sam Han), wiadomości (Sally Buzbee i Justin Bank), redakcja (David Shipley), dział prawny (Jay Kennedy i Kalea Clark), subskrypcje (Mike Ribero), przychody (Kate Davey i Johanna Mayer-Jones), PR (Kathy Baird), analityka (Venkatesh Varalu) i finanse (Steve Gibson).
AI Hub, kierowany przez Sama Hana, będzie z kolei "zespołem operacyjnym stworzonym w celu przyspieszenia naszych inicjatyw AI i wspierania współpracy międzyfunkcyjnej".
Czytaj też: Ruszył kanał CNN Fast. Ma przekonać do telewizji młodych widzów
(MAC, 26.05.2023)