Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 12, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza pierwsza kampania Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii – o transporcie publicznym

Transport GZM to marka parasolowa (fot. materiały prasowe)

Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia w swojej pierwszej kampanii reklamowej przypomina, jak zaoszczędzić na codziennym transporcie.

Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia skupia 41 miast i gmin. Jednym z jej zadań jest organizacja transportu publicznego, dlatego w kampanii reklamowej przypomina mieszkańcom, że podróżowanie transportem publicznym jest bardzo efektywne. Kampania potrwa do końca lipca, a do połowy sierpnia przeprowadzone zostanie jej podsumowanie na bazie badań konsumenckich.

Czytaj też: Tańczący raper śpiewa o właściwościach nowej marki – Ibuprom Max Rapid

Kampania obejmuje: informacje na przystankach (citylighty) oraz na nośnikach komunikacji miejskiej (fullbacki), artykuły natywne w lokalnych serwisach informacyjnych, radio (Radio Katowice, Radio Piekary, RMF Maxx, Eska, Fest, Meloradio, Antyradio, Chilli) i internet.

Kampania jest realizowana przez zespół kreacji GZM pod nową marką parasolową Transport GZM, która docelowo skupić ma wszystkie elementy związane z mobilnością i podróżami na terenie metropolii.

Czytaj też: Energa sponsorem głównym kobiecej reprezentacji Polski w amp futbolu

(AMS, 12.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.