Rusza pierwsza kampania Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii – o transporcie publicznym
Transport GZM to marka parasolowa (fot. materiały prasowe)
Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia w swojej pierwszej kampanii reklamowej przypomina, jak zaoszczędzić na codziennym transporcie.
Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia skupia 41 miast i gmin. Jednym z jej zadań jest organizacja transportu publicznego, dlatego w kampanii reklamowej przypomina mieszkańcom, że podróżowanie transportem publicznym jest bardzo efektywne. Kampania potrwa do końca lipca, a do połowy sierpnia przeprowadzone zostanie jej podsumowanie na bazie badań konsumenckich.
Czytaj też: Tańczący raper śpiewa o właściwościach nowej marki – Ibuprom Max Rapid
Kampania obejmuje: informacje na przystankach (citylighty) oraz na nośnikach komunikacji miejskiej (fullbacki), artykuły natywne w lokalnych serwisach informacyjnych, radio (Radio Katowice, Radio Piekary, RMF Maxx, Eska, Fest, Meloradio, Antyradio, Chilli) i internet.
Kampania jest realizowana przez zespół kreacji GZM pod nową marką parasolową Transport GZM, która docelowo skupić ma wszystkie elementy związane z mobilnością i podróżami na terenie metropolii.
Czytaj też: Energa sponsorem głównym kobiecej reprezentacji Polski w amp futbolu
(AMS, 12.05.2023)