Plany byłego prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza  |  KO i Polska 2050 zainteresowane miejscem w RMN  |  Widownia magazynów międzynarodowych w TVP Info i Polsat News  |  Agencja AWX otworzyła oddział  |  Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów  |  Akcje Tier Investment w Astro nadal są zajęte przez komornika  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Nowa struktura udziałowców internetowej stacji Silver TV  |  Dokument o seksbiznesie w Canal+ Online  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Dziennikarzy w konkursie NBP nadal oceniają Skowroński, Surmacz i Karnowski  |  Potrzebna agencja do kampanii o dopuszczalnej prędkości jazdy  |  Dentsu Creative pracuje  |  Warszawa uruchamia przetarg  |  Osiem agencji w drugim przetargu mediowym Ministerstwa Cyfryzacji  |  "Guitar Player" po 58 latach zamyka wersję drukowaną  |  Rozmowy w sprawie kupna The Telegraph  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany byłego prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza  |  KO i Polska 2050 zainteresowane miejscem w RMN  |  Widownia magazynów międzynarodowych w TVP Info i Polsat News  |  Agencja AWX otworzyła oddział  |  Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów  |  Akcje Tier Investment w Astro nadal są zajęte przez komornika  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Nowa struktura udziałowców internetowej stacji Silver TV  |  Dokument o seksbiznesie w Canal+ Online  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Dziennikarzy w konkursie NBP nadal oceniają Skowroński, Surmacz i Karnowski  |  Potrzebna agencja do kampanii o dopuszczalnej prędkości jazdy  |  Dentsu Creative pracuje  |  Warszawa uruchamia przetarg  |  Osiem agencji w drugim przetargu mediowym Ministerstwa Cyfryzacji  |  "Guitar Player" po 58 latach zamyka wersję drukowaną  |  Rozmowy w sprawie kupna The Telegraph  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany byłego prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza  |  KO i Polska 2050 zainteresowane miejscem w RMN  |  Widownia magazynów międzynarodowych w TVP Info i Polsat News  |  Agencja AWX otworzyła oddział  |  Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów  |  Akcje Tier Investment w Astro nadal są zajęte przez komornika  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Nowa struktura udziałowców internetowej stacji Silver TV  |  Dokument o seksbiznesie w Canal+ Online  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Dziennikarzy w konkursie NBP nadal oceniają Skowroński, Surmacz i Karnowski  |  Potrzebna agencja do kampanii o dopuszczalnej prędkości jazdy  |  Dentsu Creative pracuje  |  Warszawa uruchamia przetarg  |  Osiem agencji w drugim przetargu mediowym Ministerstwa Cyfryzacji  |  "Guitar Player" po 58 latach zamyka wersję drukowaną  |  Rozmowy w sprawie kupna The Telegraph  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: RADIO

Dodano: Maj 04, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przemysław Ziurkowski odchodzi z Eurozetu. Odpowiadał za sprzedaż internetową

Przemysław Ziurkowski jest kolejnym menedżerem, który żegna się z Eurozetem (fot. materiały prasowe)

Z Eurozetu odchodzi dyrektor ds. sprzedaży internetowej Przemysław Ziurkowski – dowiedział się "Presserwis".

Przemysław Ziurkowski do Eurozetu dołączył jesienią 2021 roku. Początkowo był pełnomocnikiem zarządu ds. sprzedaży internetowej, a później został dyrektorem. Odpowiadał m.in. za nadzór nad zespołem sprzedaży internetowej i prowadzenie negocjacji warunków handlowych.

Dyrektorką rozwoju oferty internetowej Grupy Eurozet została Joanna Garbaczewska z Agory.

Czytaj też: Inforadio odwoła się od kary, którą na Tok FM nałożyła KRRiT. "Zamach na niezależne medium"

Przemysław Ziurkowski przed przyjściem do Eurozetu był dyrektorem zarządzającym w sieci reklamy internetowej Multi Channel Network. W latach 2010-2020 pracował jako dyrektor handlowy w Time SA (Grupa ZPR Media). Z kolei w Grupie Radiowej Agory przez osiem lat pełnił funkcję dyrektora ds. klientów strategicznych. Pracował też m.in. w agencji mediowej Starcom i brokerze mediowym CR Media.

Z Eurozetu odeszli również: dyrektorka biura reklamy Ewa Rosiewicz, dyrektor badań i rozwoju Karol Kłos i dyrektor online Tomasz Sofuł. 

Z kolei dotychczasowa dyrektorka sprzedaży ogólnopolskiej Anna Kopytowska została zastępczynią dyrektorki handlowej Agnieszki Handerskiej.

Agora w poniedziałek 27 lutego została większościowym udziałowcem Eurozetu. Przejęcie kontroli nad nadawcą Zetki umożliwiła spółce prawomocna decyzja Sądu Apelacyjnego w Warszawie, który podtrzymał bezwarunkową zgodę na realizację tej transakcji.

Czytaj też: Nowy "Press": Bianka Zalewska i jej dwa światy, Duklanowski od wrzutek, tata Maty i kryminały

(KOZ, 04.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.