Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: internet

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 20, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix pozyskał 1,75 mln subskrybentów. I kończy z wysyłaniem DVD

Netflix ma już 232,5 mln subskrybentów (fot. Pixabay.com)

W pierwszym kwartale br. Netflix pozyskał 1,75 mln subskrybentów i ma już ich 232,5 mln. We wrześniu definitywnie zamknie działalność wysyłkowej wypożyczalni płyt DVD, od której zaczynał 25 lat temu.

Okres od 1 stycznia do 31 marca br. był pierwszym pełnym kwartałem, w którym Netflix oferował dostęp do serwisu streamingowego w tańszej opcji, bo z reklamami. W tym czasie platformie przybyło 1,75 mln klientów, znacznie mniej, niż w ostatnim kwartale 2022 roku (7,66 mln).

Czytaj też: Kolejna runda zwolnień w Meta. Pracownicy do Zuckerberga: "Zniszczyłeś morale"

Liczba płatnych użytkowników na koniec marca wzrosła o 1,5 mln w regionie Azji i Pacyfiku, o 640 tys. w Europie oraz o 100 tys. w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Natomiast w Ameryce Łacińskiej spadła o 450 tys. Według szacunków Netflixa ponad 100 mln użytkowników na całym świecie regularnie korzysta z serwisu bez płacenia za subskrypcję, logując się za pomocą danych płacących klientów.

Przychody firmy w pierwszym kwartale wyniosły 8,162 mld dol. (wzrost o 3,7 proc.), a zysk netto – 1,283 mld dol. (rok wcześniej było to prawie 1,6 mld dol.).

Jak donosi agencja Bloomberga, z końcem września Netflix wyśle do swoich klientów po raz ostatni płyty DVD z filmami, zmykając tym samym biznes wysyłkowej wypożyczalni, od którego zaczynał 25 lat temu.

Czytaj też: BBC wysyła listy do swoich prezenterów z pytaniem, kto mógłby dobrowolnie się zwolnić

(MAC, 20.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.