Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Marzec 31, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PGE partnerem tytularnym PGE Nowy Poziom PLE – rozgrywek e-sportowych dla amatorów

PGE Nowy Poziom PLE planuje zwiększenie liczby eventów z czterech do 16

PGE Polska Grupa Energetyczna i Polska Liga Esportowa rozpoczynają współpracę przy projekcie dedykowanym regionalnym i amatorskim rozgrywkom e-sportowym – PGE Nowy Poziom PLE. 

To sieć regionalnych rozgrywek na poziomie graczy amatorów, która ma na celu oddolne budowanie struktur polskiej sceny e-sportowej, wychowywanie talentów. W ramach Nowego Poziomu organizowane są cztery wydarzenia skierowane do amatorów konkurujących w czterech grach komputerowych.

Adam Gil, head of esport w PLE, mówi "Presserwisowi", że spółka pracuje nad stworzeniem systemu szkolenia dla szkół e-sportowych. – System podlega bardzo jasnym wytycznym Ministerstwa Edukacji – stwierdza. Dodaje, że aktualnie szkolenie e-sportowe jest wykonywane głównie przez prywatne podmioty i skupia się na samym graniu, a nie na rozwijaniu szeregu kompetencji, które są wykorzystywane w e-sporcie.

Czytaj też: Platige Image otwiera studio motion capture

Gil dodaje, że PLE chce pracować nad stworzeniem podstaw kształcenia osób związanych z e-sportem, nie zamykając się na samych zawodników. – Widzimy, że przy projektach e-sportowych i gamingowych powstaje bardzo wiele nowych miejsc pracy, czasami jeszcze nienazwanych. Chcemy kształcić i edukować ludzi właśnie w tym kierunku i tworzyć dla nich miejsca w branży. Naszym celem jest stworzenie dla nich miejsca po np. zakończeniu kariery, aby nie odchodzili do innych branż – podkreśla.

Pytany, czy PLE planuje poszerzenie liczby wydarzeń i tytułów w ramach Nowego Poziomu, potwierdza. – Aktualnie są cztery tytuły. Śledzimy trendy i chcemy wybierać te gry, które najbardziej zainteresują graczy i fanów. Teraz to są cztery gry i cztery eventy, ale życzymy sobie, żeby w przyszłości było ich po 16 – kończy.

W ciągu ostatnich kilku lat na polskim rynku reklamowym powstał szereg agencji zajmujących się gamingiem i e-sportem. Takie jak Beloud, Gameset czy better. gaming agency. Swoje agencje skupiające się na gamingu posiadają również m.in. Group One (Game Changer) i Havas Media Group (Havas Play).

Czytaj też: Premierzy krajów Europy Wschodniej wzywają Big Techy do walki z dezinformacją. "Zacznijcie od siebie"

(KAP, 31.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.