Zarobki to temat tabu jak seks – w kampanii edukacyjnej Pracuj.pl
W kampanii użyto metafor, porównań, gier słownych, tak by widz z początku myślał, że bohaterowie spotu rozmawiają o seksie (screen: YouTube/Pracuj.pl)
„Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać” – wystartowała nowa kampania edukacyjna Pracuj.pl.
Idea kreatywna kampanii zbudowana jest na stosunku wielu osób do zarobków. Zarobki to w Polsce temat tabu tak samo jak seks. W kampanii użyto metafor, porównań, gier słownych, tak by widz z początku myślał, że bohaterowie spotu rozmawiają o seksie, a nie o finansach.
Czytaj też: Polska marka Oshee oficjalnym partnerem hiszpańskiej LaLiga
W ramach kampanii przygotowane zostały trzy spoty "30", w reżyserii Mitji Okorna oraz key visuale. Kampania realizowana jest na nośnikach display i w mediach społecznościowych. Ponadto, poza stroną internetową Zarobki.pracuj.pl przygotowaną przez zespół serwisu, powstał szereg materiałów edukacyjnych: odbiorcy mogą dowiedzieć się, jak skutecznie negocjować podwyżkę oraz dlaczego pieniądze to temat tabu w domu i w pracy.
Rozmów z ekspertami można wysłuchać także w formie dźwiękowej w nowym sezonie podcastu „Dobra Robota”. Za przygotowanie edukacyjnych materiałów wideo i audio odpowiedzialna jest agencja Słucham. Za zakup i planowanie mediów do kampanii odpowiada zespół online marketingu B2C Pracuj.pl, a za komunikację PR – zespół PR Grupy Pracuj.
W ramach kampanii online emitowane są spoty wideo przygotowane przez agencję Freundschaft The Digitals.
Czytaj też: Reklamodawcy i partnerzy rezygnują ze współpracy z Radiem Szczecin
(AMS, 13.03.2023)