Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 13, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklamodawcy i partnerzy rezygnują ze współpracy z Radiem Szczecin

Decyzje firm, które decydują się na podobne kroki, odnotowuje facebookowy profil "Oni reklamują się u Tomasza Duklanowskiego" (screen: Facebook.com/profile)

Współpracę z publicznym Radiem Szczecin zrywają kolejni reklamodawcy i partnerzy. Rozgłośnia jest wiceliderem słuchalności w Szczecinie, ale w województwie stacja znalazła się poza czołówką pod względem wpływów z reklam – wynika z danych, które przeanalizował „Presserwis”.

"W związku z nieetycznymi i nieakceptowalnymi dla YEA! działaniami Radia Szczecin oraz upolitycznieniem stacji informujemy, iż dopóki w redakcji jakąkolwiek funkcję będzie pełnił obecny naczelny, nasza Agencja nie będzie współpracowała z radiem w żadnej formie" – napisała w piątek na Facebooku agencja koncertowa Your Events Art.

Czytaj też: Media publiczne razem z PiS: TVP 1 z homiliami JP II, radiowa Jedynka z "Alfabetem Jana Pawła II"

"Radio Szczecin było naszym wiodącym partnerem przy organizacji wydarzeń. Patrząc na ostatnie działania włodarzy radia, postawiliśmy na całkowite odcięcie się od dalszej współpracy przy obecnych i kolejnych eventach realizowanych przez YEA! w Szczecinie i okolicach" – zapowiedziała firma.

Decyzje firm, które decydują się na podobne kroki, odnotowuje facebookowy profil "Oni reklamują się u Tomasza Duklanowskiego". "Pragniemy poinformować, że wycofaliśmy wszystkie nasze reklamy z Radia Szczecin" – podała Castorama, a firma Ronson Development przekazała: "Informujemy, że zawiesiliśmy wszelką współpracę z Radiem Szczecin".

Współpracę zawiesiła również sieć kin Helios Agory. "Nasze szczecińskie kina nie wyświetlają obecnie żadnych materiałów promujących radio, a aktywności w postaci konkursów oraz emisji spotów reklamowych zostały zdjęte z anteny Radia Szczecin" – wyjaśniła Maria Vachev, dyrektorka działu marketingu Helios.

Czytaj też: Czabański prosi media publiczne o dokumentowanie przypadków gróźb pod ich adresem

W okresie sierpień 2022 – styczeń 2023 Radio Szczecin było drugie w rankingu słuchalności w Szczecinie, zdobywając 16,4 proc. udziału w czasie słuchania. Lepszy rezultat osiągnął jedynie RMF FM – 20,2 proc. (badanie Radio Track).

Z kolei – jak pokazują cennikowe dane firmy Kantar, które nie uwzględniają rabatów – Radio Szczecin w 2022 roku uzyskało z reklam 8 mln zł. Spośród stacji lokalnych w województwie zachodniopomorskim największe cennikowe przychody reklamowe notowała Eska Szczecin (48,1 mln zł), kolejne były: RMF Maxx Szczecin (33,5 mln zł), Złote Przeboje na Fali Szczecin (19,9 mln zł), Eska Koszalin (16,2 mln zł) i Radio Plus Szczecin (10,9 mln zł).

Redaktor naczelny Radia Szczecin Tomasz Duklanowski jest autorem materiału, który został tak skonstruowany, że pozwolił na identyfikację ofiar pedofila. Przed tygodniem poinformowano publicznie, że jedna z tych ofiar – nastoletni syn posłanki Platformy Obywatelskiej – nie żyje.

Czytaj też: 12 tysięcy widzów "Porozmawiajmy!" Tomasza Lisa. "Przyjdą koledzy z Trzódki?"

(KOZ, 13.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.