Zestawienie oglądalności treści wideo w Polsce  |  Agencja mediowa Assembly ogłosiła  |  Operator kablowy Asta-Net  |  Przychody producenta "Gogglebox. Przed telewizorem"  |  Hearst Networks jesienią  |  Telewizja TVT z Rybnika poszerzyła zasięg naziemny  |  Blue Ocean Entertainment  |  Radio AM wznowiło emisję w Krakowie  |  Nowy projekt data journalism Onetu  |  Telewizja WTK z filmem  |  Spółka InfoPraca  |  Województwo podkarpackie szuka agencji  |  AMS wprowadza 15 nowych pakietów  |  Linkleaders pracuje  |  Osiem ofert w przetargu  |  Bob Woodward wygrał w sądzie z Donaldem Trumpem  |  Nowy redaktor naczelny CNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie oglądalności treści wideo w Polsce  |  Agencja mediowa Assembly ogłosiła  |  Operator kablowy Asta-Net  |  Przychody producenta "Gogglebox. Przed telewizorem"  |  Hearst Networks jesienią  |  Telewizja TVT z Rybnika poszerzyła zasięg naziemny  |  Blue Ocean Entertainment  |  Radio AM wznowiło emisję w Krakowie  |  Nowy projekt data journalism Onetu  |  Telewizja WTK z filmem  |  Spółka InfoPraca  |  Województwo podkarpackie szuka agencji  |  AMS wprowadza 15 nowych pakietów  |  Linkleaders pracuje  |  Osiem ofert w przetargu  |  Bob Woodward wygrał w sądzie z Donaldem Trumpem  |  Nowy redaktor naczelny CNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie oglądalności treści wideo w Polsce  |  Agencja mediowa Assembly ogłosiła  |  Operator kablowy Asta-Net  |  Przychody producenta "Gogglebox. Przed telewizorem"  |  Hearst Networks jesienią  |  Telewizja TVT z Rybnika poszerzyła zasięg naziemny  |  Blue Ocean Entertainment  |  Radio AM wznowiło emisję w Krakowie  |  Nowy projekt data journalism Onetu  |  Telewizja WTK z filmem  |  Spółka InfoPraca  |  Województwo podkarpackie szuka agencji  |  AMS wprowadza 15 nowych pakietów  |  Linkleaders pracuje  |  Osiem ofert w przetargu  |  Bob Woodward wygrał w sądzie z Donaldem Trumpem  |  Nowy redaktor naczelny CNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 06, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Joanna Krupa ambasadorką marki Dafi

Do działań zaangażowano nową ambasadorkę – Joannę Krupę, modelkę i osobowość telewizyjną (screen: YouTube/Opus B)

Wystartowała kampania reklamowa marki Dafi (z portfolio firmy Formaster Group), pierwsza przygotowana przez Opus B, która po wygranym na początku br. roku przetargu zajmuje się tą marką.

Najnowsze działania marki mają być zachętą do świadomego odejścia od jednorazowych butelek na wodę i używania produktów Dafi – wielokrotnie, oszczędnie i ekologicznie. Do działań zaangażowano nową ambasadorkę – Joannę Krupę, modelkę i osobowość telewizyjną. Kampanii towarzyszy autorski utwór muzyczny skomponowany przez duet Bartłomieja Marszałka i Anity Dudczak.

Czytaj też: Influencer MrKryha twarzą kampanii JBB Bałdyga

Opus B odpowiada za strategię i kreację działań. Przygotowano spot TV, spoty digital, specjalny landing page oraz materiały promocyjne dla sieci handlowych oraz spoty radiowe. Spoty reżyserował Tomek Kosiński, creative director w Opus B, za kamerą stanął operator Bartek Cierlica, nadzór nad produkcją sprawowało studio ISTV, a za postprodukcję odpowiadały studia Miło i Głośno oraz zespół motion Opus B.

Joanna Krupa reklamowała już m.in. marki OLX, Skechers, Neonet, Żywiec Zdrój, Bielenda, NeoNail, o.b. i Koral.

Czytaj też: Debata „Panoramy Reklamy 2022": To będzie ciekawy rok!

(AMS, 06.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.