Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Cut The Mustard  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Cut The Mustard  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Cut The Mustard  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 06, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Joanna Krupa ambasadorką marki Dafi

Do działań zaangażowano nową ambasadorkę – Joannę Krupę, modelkę i osobowość telewizyjną (screen: YouTube/Opus B)

Wystartowała kampania reklamowa marki Dafi (z portfolio firmy Formaster Group), pierwsza przygotowana przez Opus B, która po wygranym na początku br. roku przetargu zajmuje się tą marką.

Najnowsze działania marki mają być zachętą do świadomego odejścia od jednorazowych butelek na wodę i używania produktów Dafi – wielokrotnie, oszczędnie i ekologicznie. Do działań zaangażowano nową ambasadorkę – Joannę Krupę, modelkę i osobowość telewizyjną. Kampanii towarzyszy autorski utwór muzyczny skomponowany przez duet Bartłomieja Marszałka i Anity Dudczak.

Czytaj też: Influencer MrKryha twarzą kampanii JBB Bałdyga

Opus B odpowiada za strategię i kreację działań. Przygotowano spot TV, spoty digital, specjalny landing page oraz materiały promocyjne dla sieci handlowych oraz spoty radiowe. Spoty reżyserował Tomek Kosiński, creative director w Opus B, za kamerą stanął operator Bartek Cierlica, nadzór nad produkcją sprawowało studio ISTV, a za postprodukcję odpowiadały studia Miło i Głośno oraz zespół motion Opus B.

Joanna Krupa reklamowała już m.in. marki OLX, Skechers, Neonet, Żywiec Zdrój, Bielenda, NeoNail, o.b. i Koral.

Czytaj też: Debata „Panoramy Reklamy 2022": To będzie ciekawy rok!

(AMS, 06.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.