Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 03, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Influencer MrKryha twarzą kampanii JBB Bałdyga

Influencera MrKryha (Krystian Kołodziejski) na YouTube śledzi ponad 500 tys. użytkowników, a na TikToku ponad 700 tys. (fot. materiały prasowe)

Ruszyła kampania digital dla marki JBB Bałdyga skoncentrowana na jej nowości – marce Rollsy. Jej twarzą został influencer MrKryha.

Główną osią kampanii są portale internetowe w sieci reklamowej, kampania display w mediach społecznościowych i na YouTube, spoty oraz lokowanie produktu w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i reklamy prasowe z mocnym wsparciem PR. Twarzą kampanii został influencer MrKryha (Krystian Kołodziejski), którego na YouTube śledzi ponad 500 tys. użytkowników, a na TikToku ponad 700 tys.

Czytaj też: Sekcja "Biura reklamy" w nowym numerze "Press". W niepewny rok z ostrożnym optymizmem

Medialny debiut Rollsy zanotowały już 14 lutego na antenie TVN w programie „Dzień dobry TVN”. Znany kucharz Jasiek Kuroń przyrządził z nimi hot dogi. Rollsy będą również będzie promowane w świecie gamerów przy okazji popularnych turniejów.

(AMS, 03.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.