Influencer MrKryha twarzą kampanii JBB Bałdyga
Influencera MrKryha (Krystian Kołodziejski) na YouTube śledzi ponad 500 tys. użytkowników, a na TikToku ponad 700 tys. (fot. materiały prasowe)
Ruszyła kampania digital dla marki JBB Bałdyga skoncentrowana na jej nowości – marce Rollsy. Jej twarzą został influencer MrKryha.
Główną osią kampanii są portale internetowe w sieci reklamowej, kampania display w mediach społecznościowych i na YouTube, spoty oraz lokowanie produktu w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i reklamy prasowe z mocnym wsparciem PR. Twarzą kampanii został influencer MrKryha (Krystian Kołodziejski), którego na YouTube śledzi ponad 500 tys. użytkowników, a na TikToku ponad 700 tys.
Czytaj też: Sekcja "Biura reklamy" w nowym numerze "Press". W niepewny rok z ostrożnym optymizmem
Medialny debiut Rollsy zanotowały już 14 lutego na antenie TVN w programie „Dzień dobry TVN”. Znany kucharz Jasiek Kuroń przyrządził z nimi hot dogi. Rollsy będą również będzie promowane w świecie gamerów przy okazji popularnych turniejów.
(AMS, 03.03.2023)