Jacek Stachursky śpiewa dla marki Łowicz
Łowicz Boys tworzą influencerzy: Bulsjarz, Kamil Kossakowski, Daniel Borzewski i Damian Tkaczuk, a liderem grupy jest piosenkarz Jacek Stachursky (screen: YouTube/Łowicz. Dzięki naturze!)
Grupa Maspex kontynuuje kampanię „Więcej warzyw jedz” dla sosów Łowicz. Na jej potrzeby powstał boysband Łowicz Boys, w którym śpiewa Jacek Stachursky.
Kampania rozpoczęła się 15-sekundowym spotem telewizyjnym, w którym piosenka z poprzednich odsłon kampanii „Więcej warzyw jedz” (inspirowanej hitem „Everybody” zespołu Backstreet Boys) jest wykonywana przez Łowicz Boys, który tworzą influencerzy: Bulsjarz, Kamil Kossakowski, Daniel Borzewski i Damian Tkaczuk, a liderem grupy jest piosenkarz Jacek Stachursky.
Czytaj też: Krystyna Czubówna lektorką w spotach marki Brit
Kampanię digital wspiera teledysk na YouTube oraz rozpoczynająca się w marcu aktywacja na TikToku.
Za przygotowanie kampanii odpowiadają 2012 Agency i Feeders Agency, a obsługę mediową – Starcom.
Czytaj też: Zygmunt Chajzer wraca do telewizji. Poprowadzi program w News 24
(AMS, 28.02.2023)