Thierry Henry zachęca do jedzenia chipsów Lay's przy meczach Ligi Mistrzów
Thierry Henry na filmie odwiedza kibiców i proponuje wspólne oglądanie meczu Ligi Mistrzów (screen: El Marketing Deportivo)
Były piłkarz Thierry Henry jest twarzą nowej platformy marki "No Lay’s, No Game" dla marki chipsów Frito-Lay. Marka od blisko dekady jest oficjalnym partnerem przekąskowym piłkarskiej Ligi Mistrzów.
W spocie Henry składa niezapowiedziane wizyty w domach kibiców w Barcelonie przed rozpoczęciem meczu w Champions League. Proponuje, że zostanie, by obejrzeć mecz z domownikami, ale tylko wtedy, gdy w domu będą Lay's.
Czytaj też: Warner Bros. Discovery pozywa Paramount Global. Chce 200 mln dol. za prawa streamingowe do "South Park"
"Jesteśmy bardzo dumni, że możemy pozyskać legendę, taką jak Thierry Henry, by pomagać fanom piłki nożnej na całym świecie w budowaniu więzi i służyć jako jedyna przekąska, która dopełnia grę" – powiedziała wiceprezeska PepsiCo, Ciara Dilley.
Tegoroczny finał Ligi Mistrzów zaplanowano 10 czerwca w Stambule.
Thierry Henry był jednym z najlepszych napastników swoich czasów. Z reprezentacją Francji sięgnął po mistrzostwo (rok 1998) i wicemistrzostwo świata (2006) oraz mistrzostwo Europy (2000). Z Barceloną wygrał Ligę Mistrzów. Przez osiem lat grał dla Arsenalu Londyn, z którym kilkakrotnie zdobywał mistrzostwo i Puchar Anglii, zostając najlepszym strzelcem w historii klubu.
Czytaj też: Komiks "Dilbert" usunięty z amerykańskich gazet za rasistowskie komentarze twórcy
(MAC, 28.02.2023)