Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

“Prawa człowieka łamane są w ciszy” – rusza kampania wizerunkowa Amnesty International

Kampania ma pozwolić połączyć w spójną całość różnorodne działania organizacji planowane z okazji ważnych wydarzeń (fot. materiały prasowe)

Amnesty International powierzyła K2Create (Grupa K2) prace nad kampanią wizerunkową, mającą na celu wzmocnienie świadomości organizacji jako tej, która stoi na straży praw człowieka.

K2 Create zaproponowała Amnesty International koncepcję kampanii pozwalającej połączyć w spójną całość różnorodne działania organizacji, planowane z okazji ważnych wydarzeń (m.in. rocznica rosyjskiej inwazji na Ukrainę, publikacja raportu o karze śmierci, publikacja raportu rocznego, Dzień Uchodźcy). 

Czytaj też: Ed Sheeran wprowadza globalnie własną gamę pikantnych sosów

Kampania składa się z dwóch faz: teaser i reveal. W pierwszej kampania skupia się na pokazaniu tych, o których losach nie słyszymy, bo prawa człowieka łamane są w ciszy. W drugiej fazie Amnesty International przedstawiona jest jako organizacja, która daje głos tym osobom. Akcje prowadzone są w wielu kanałach, m.in. w social mediach (w tym na YouTube), citylightach, w kinach oraz mediach.

(AMS, 24.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.