Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ed Sheeran wprowadza globalnie własną gamę pikantnych sosów

Ed Sheeran współtworzył dwa sosy – ostry i bardzo ostry (fot. materiały prasowe)

Piosenkarz Ed Sheeran oprócz nowego przeboju wprowadza na rynek własną gamę pikantnych sosów, nazwanych Tingly Ted's. Marka zawdzięcza nazwę dziecięcej ksywce Eda.

Gama ostrych sosów, stworzona przez Sheerana i jego zespół ekspertów, powstawała przez prawie dwa lata. Tingly i Xtra Tingly powinny stanowić dobry dodatek do frytek, falafeli, nuggetsów, smażonego kurczaka i większości posiłków.

Czytaj też: BBC przeprasza JK Rowling za zarzuty transfobii wysunięte w programie radiowym

"Uwielbiam sosy, to żadna tajemnica. Ale im jestem starszy, tym bardziej kocham i potrzebuję przypraw przy każdym posiłku. Dużo podróżuję, więc posiadanie w walizce, gdziekolwiek się wybieram, butelki, która może doprawić każdy posiłek, wydawało się dobrym pomysłem. Wiedziałem, że nie chcę stworzyć wodnistego, ostrego sosu, ponieważ zazwyczaj wszystkie one są stawiane na tej samej półce – z innymi ostrymi sosami. Chciałem zaprojektować sos, który zajmie to samo dumne miejsce co ketchup" – oznajmił piosenkarz.

(MAC, 24.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.