Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 20, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Krejza został CEO w eg+, zarządzanie The & Partnership przejął Tomasz Skowroński

Zarządzany przez Michała Krejzę oddział eg+ obsługuje całą Europę, a także Chiny i Singapur (fot. materiały prasowe)

Michał Krejza, ostatnio CEO agencji The & Partnership, został CEO należącej do Omnicom agencji eg+ oraz zarządzającym TBWA. W The & Partnership zastąpił go Tomasz Skowroński.

Na początku 2018 roku agencja TBWA Warszawa i firma produkcyjna eg+, obie należące do Omnicomu, połączyły się operacyjnie, zachowując jednak obie spółki. Zarządzanie nowym podmiotem przejął Christian Lainer, wcześniej senior vice-president Europe eg+ Worldwide. Obecnie Lainer zajmuje stanowisko senior vice-president Europe at eg+ Worldwide, w Polsce zastąpił go Krejza.

Czytaj też: Antoni Kamiński został associate creative director w 180heartbeats + Jung v Matt

– Eg+ to duża, zatrudniająca w Polsce ponad 150 osób struktura. To technologicznie zaawansowany, globalny hub produkcyjny w grupie TBWA, produkujący rocznie dziesiątki tysięcy assetów dla klientów z całego świata. Po wielu latach pracy w agencjach kreatywnych, poznaniu od wewnątrz narzędzi i zasad działania domów mediowych przez lata spędzone w The & Partnership, rozwinięcie kompetencji w obszarze produkcji było dla mnie naturalnym krokiem wprzód – mówi Krejza.

Eg+ to firma związana z siecią TBWA, zajmująca się produkcją zarówno w formatach cyfrowych, jak i w druku. Oddział zarządzany przez Krejzę obsługuje całą Europę, a także Chiny i Singapur. Podlegająca mu również agencja TBWA zatrudnia sześć osób, pracuje dla takich klientów, jak Philips i Nissan.

Krejza przed The & Partnership był managing partnerem Grey Group, pracował też w agencjach: McCann Worldgroup, Havas Worldwide Digital Warsaw, Euro RSCG Poland, Team One, Saatchi & Saatchi i Lowe GGK.

The & Partnership należy do sieci, w której WPP jest głównym udziałowcem. Agencja została powołana w 2017 roku do obsługi Toyoty (którą The & Partnership wygrała globalnie), ale w Polsce była to niewielka struktura, zarządzana przez Annę Pańczyk, wówczas CEO Grey Group Poland. Obecnie The & Partnership zatrudnia w Polsce ponad 30 osób. Podlegają jej również oddziały z Węgier, Czech i Słowacji. Agencja poza Toyotą w zakresie mediowym pracuje m.in. dla Whirpool, EA i Bridgestone.

Czytaj też: Netto wybrała w przetargu Mastermind Media

Nowym managing director w The & Partnership Poland został Tomasz Skowroński, łączący tę funkcję z dotychczasową chief commercial officera EssenceMediacom Poland.

Należąca do GroupM agencja EssenceMediacom formalnie rozpoczęła działalność 31 stycznia br. Ma dostarczać klientów do globalnego portfolio firm, w którym znajdują się m.in. Adidas, Bayer, Google, Uber.

Skowroński z MediaCom jest związany od 2003 roku.

Czytaj też: Piłkarze Lecha Poznań w meczu z FK Bodo Glimt nie mogą reklamować STS. CukierAsy w zamian

(AMS, 20.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.