Vectra ma nową umowę z TVN WBD  |  GoldenSubmarine rozpoczyna międzynarodową współpracę  |  Widownia serialu TVP 2 "Barwy szczęścia"  |  "Rolniczki" zmienią antenę  |  Polsat bez pełnego sezonu serialu paradokumentalnego  |  Wyniki finansowe nadawcy Motowizji  |  Wygasła koncesja kanału  |  Oglądalność "Trudnych spraw" w TV 4  |  Dodatkowe odcinki programu naziemnej Anteny HD  |  Polska Press z akcją społeczną  |  Marketing i PR PHH  |  Maczfit klientem  |  Potrzebna agencja do kampanii o wsparciu integracji  |  Tom Llamas prowadzącym "NBC Nightly News"  |  Microsoft zainwestuje 400 mln dol. w Szwajcarii w rozwój AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Vectra ma nową umowę z TVN WBD  |  GoldenSubmarine rozpoczyna międzynarodową współpracę  |  Widownia serialu TVP 2 "Barwy szczęścia"  |  "Rolniczki" zmienią antenę  |  Polsat bez pełnego sezonu serialu paradokumentalnego  |  Wyniki finansowe nadawcy Motowizji  |  Wygasła koncesja kanału  |  Oglądalność "Trudnych spraw" w TV 4  |  Dodatkowe odcinki programu naziemnej Anteny HD  |  Polska Press z akcją społeczną  |  Marketing i PR PHH  |  Maczfit klientem  |  Potrzebna agencja do kampanii o wsparciu integracji  |  Tom Llamas prowadzącym "NBC Nightly News"  |  Microsoft zainwestuje 400 mln dol. w Szwajcarii w rozwój AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Vectra ma nową umowę z TVN WBD  |  GoldenSubmarine rozpoczyna międzynarodową współpracę  |  Widownia serialu TVP 2 "Barwy szczęścia"  |  "Rolniczki" zmienią antenę  |  Polsat bez pełnego sezonu serialu paradokumentalnego  |  Wyniki finansowe nadawcy Motowizji  |  Wygasła koncesja kanału  |  Oglądalność "Trudnych spraw" w TV 4  |  Dodatkowe odcinki programu naziemnej Anteny HD  |  Polska Press z akcją społeczną  |  Marketing i PR PHH  |  Maczfit klientem  |  Potrzebna agencja do kampanii o wsparciu integracji  |  Tom Llamas prowadzącym "NBC Nightly News"  |  Microsoft zainwestuje 400 mln dol. w Szwajcarii w rozwój AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział:

Dodano: Luty 20, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza XI edycja konkursu AD WO/MAN Roku 2022. Nominacje ogłaszamy codziennie do piątku

Głosowanie w plebiscycie ruszy 24 lutego. Laureatów AD WO/MAN Roku 2022 poznamy podczas marcowej gali konkursu w Warszawie

Codziennie o godz. 9 - do piątku, 24 lutego - magazyn „Press” ogłasza nominowanych w Konkursie AD WO/MAN Roku. To plebiscyt, w którym fachowcy z branży reklamy wybierają najlepszych spośród swojego grona. Po raz pierwszy przyznamy tytuł AD WO/MAN 2022 Roku w kategorii Young.

Ostatnie nominacje do tegorocznej edycji ogłasza Hanna Waśko, managing director & founder, Big Picture:

Nominowanych przedstawia Małgorzata Węgierek, CEO, Havas Media Group Poland:

Tym razem kolejne nominacje ogłasza Katarzyna Lachowicz, Coloroffon:

Kolejne nominacje ogłasza Grzegorz Szczepański, CEOHill&Knowlton Strategies Poland:

Pierwsze nominacje ogłasza ADMAN 10-lecia Marcin Gaworski – CEO & Partner180heartbeats + Jung v Matt:

W tegorocznej edycji przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych będą głosować na kandydatów z pięciu list w kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe, Studia produkcyjne, Agencje PR oraz Young.

Tytuł w kategorii Young otrzyma osoba, która nie ukończyła 35 roku życia i w okresie objętym regulaminem konkursu wyróżniła się spektakularnymi sukcesami, innowacyjnością oraz kreatywnością w pracy zawodowej i/lub jest twórczynią/twórcą albo liderką/em ważnych projektów społecznych, np. charytatywnych, równościowych, ekologicznych czy z obszarów ESG.

Przed ustaleniem listy nominowanych magazyn „Press” poprosił 98 ekspertów – w tym laureatów poprzednich edycji plebiscytu oraz dyrektorów marketingu wybranych firm – o wskazanie osób, które, ich zdaniem, zasługują na tytuł AD WO/MAN Roku 2022. To spośród tego grona dziennikarze „Press” i „Presserwisu” – kierując się oceną ubiegłorocznych dokonań i sukcesów kandydatów, a także liczbą wskazań fachowców - sporządzili pięć list nominowanych.

Każda z uczestniczących w plebiscycie firm będzie mogła głosować na jedną, dwie lub trzy osoby, wybierając je z pięciu list nominowanych, przyznając im odpowiednią liczbę punktów. Firmy nie będą mogły głosować na własnych przedstawicieli. Głos może oddać każda firma spełniająca warunki regulaminu.

Od poniedziałku 20 lutego do piątku 24 lutego na stronie konkursu Adwoman.pl, na stronie Press.pl oraz w naszych mediach społecznościowych będą pojawiać się kolejne nominacje we wszystkich pięciu kategoriach – codziennie o godzinie 9.

Głosowanie w plebiscycie ruszy 24 lutego. Laureatów AD WO/MAN Roku 2022 poznamy podczas marcowej gali konkursu w Warszawie. Podczas tegorocznej, jedenastej edycji konkursu AD WO/MAN po raz piąty zostanie wręczona nagroda AD Marketer Roku.

Głosuj tutaj w tegorocznej edycji plebiscytu AD WO/MAN 2022

***

Organizator: Press
Partnerzy kategorii Agencje mediowe: AMS, Burda Media Polska
Partner kategorii Studia produkcyjne: Skoda Polska
Partner kategorii Agencje PR: PSMM Monitoring&More
Partner kategorii AD Marketer Roku: Dentsu
Partnerzy gali: British American Tobacco, Studio Cocosound, Heaven Postproduction Studio
Patroni medialni: Marketer+, Marketing przy kawie, Nowy Marketingoku.

(CP, 20.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.