Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Luty 14, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wzrosła słuchalność Jedynki i Trójki. RMF FM wciąż powyżej 30 procent

Udział RMF FM w czasie słuchania sięgnął 30,3 proc. (fot. Pixabay.com)

W okresie listopad-styczeń RMF FM zanotował lekki wzrost słuchalności, utrzymując wynik powyżej 30 proc. Udziały poprawiły m.in. Jedynka i Trójka.

Udział RMF FM w czasie słuchania sięgnął 30,3 proc., co oznacza wzrost z 30,2 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej.

Słuchalność Radia Zet spadła rok do roku z 13,6 proc. do 13,3 proc. Program I Polskiego Radia zanotował wzrost z 4,9 proc. do 5,6 proc., a Program III - z 1,6 proc. do 2,2 proc.

Czytaj też: Katarzyna Janowska i Dominika Olszyna nowymi felietonistkami "Newsweek Polska"

Radio Tok FM prowadzi wśród rozgłośni ponadregionalnych, notując wzrost udziału z 2,9 proc. do 3,3 proc. Z kolei Vox FM zmniejszyło słuchalność z 3,3 proc. do 2,8 proc., a Antyradio - z 2,7 proc. do 2,5 proc.

Najpopularniejsza sieć radiowa - Eska - uzyskała 7 proc. udziału wobec 7,6 proc. rok wcześniej. Wzrost zanotowały: Radio Złote Przeboje - z 2,7 proc. do 3,2 proc., Radio Plus - z 1,7 proc. do 2,1, proc., Radio Pogoda - z 1 do 1,2 proc. i Radio Supernova - z 0,6 proc. do 0,9 proc.

Dane: badanie Radio Track, realizowane przez Kantar.

(MNIE, 14.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.