Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: public relations

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Styczeń 20, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Specjaliści od public relations obawiają się kryzysów wywołanych przez fake newsy

Ponad połowa respondentów jako największy problem w sieci wskazała fake newsy (fot. materiały prasowe)

Rzecznicy prasowi, dyrektorzy i menedżerowie public relations obawiają się kryzysów wizerunkowych w sieci wywołanych przez fake newsy, negatywne komentarze i akcje hejtu.

Co trzeci z respondentów badania realizowanego przez agencję PR Alert Media Communications wskazał, że w 2023 roku źródłem problemów wizerunkowych organizacji będą kryzysy, które wybuchają w sieci.

Czytaj też: UOKiK kontroluje e-handel pod kątem nowych przepisów

Według badania Kryzysometr, w którym udział wzięło 102 rzeczników, dyrektorów i menedżerów PR z prywatnych firm, instytucji państwowych i samorządowych oraz organizacji pozarządowych, największym źródłem kryzysów online są fake newsy (wskazało na nie 51 proc. respondentów). Specjaliści obawiają się też fali negatywnych komentarzy (45 proc. respondentów) i akcji hejtu oraz dezinformacji, czyli trollingu (31 proc.). W dalszej kolejności jako źródło kryzysów eksperci panelu wskazali cyberataki (26 proc.) i wycieki danych (25 proc.).

(KAP, 20.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.