Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 13, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP Sport liderem wśród kanałów sportowych w 2022 roku. Pomógł Katar

Liderujący TVP Sport miał w 2022 średnio 1,11 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (screen: YouTube/johny pro 2)

W 2022 roku liderem kanałów sportowych wśród wszystkich widzów powyżej 4. roku życia niezmiennie był naziemny TVP Sport. W porównaniu z 2021 rokiem jego udział w rynku nieznacznie wzrósł.

Liderujący TVP Sport (Telewizja Polska) miał w 2022 średnio 1,11 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ wobec 1,09 proc. rok wcześniej. TVP Sport pokazywał m.in. Mistrzostwa Świata w piłce nożnej w Katarze.

Czytaj też: TVN 24 liderem kanałów informacyjnych w 2022 roku

Drugi był transmitujący m.in. Puchar Świata w skokach narciarskich Eurosport 1 (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,63 proc. (wzrost z 0,61 proc.), a trzeci pokazujący np. rozgrywki siatkarskie Polsat Sport (Telewizja Polsat) – 0,59 proc. (wzrost z 0,51 proc.).

Dalej były:

  • Eleven Sports 1 (Telewizja Polsat) – 0,16 proc. (wzrost z 0,14 proc.),
  • Canal+ Sport (Canal+ Polska) – 0,16 proc. (0,14 proc. rok wcześniej),
  • Eurosport 2 (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,16 proc. (w górę z 0,13 proc.),
  • Polsat Sport Extra (Telewizja Polsat) – 0,15 proc. (wzrost z 0,12 proc.),
  • Canal+ Sport 5 (Canal+ Polska) – 0,09 proc. (wzrost z 0,07 proc.),
  • Polsat Sport News (Telewizja Polsat) – 0,06 proc. (bez zmian),
  • Canal+ Sport 2 (Canal+ Polska) – 0,05 proc. (wzrost z 0,04 proc.)
  • i Polsat Sport Fight (Telewizja Polsat) – 0,04 proc. (spadek z 0,05 proc.).

Czytaj też: Rząd już nie dopłaca do dekoderów i telewizorów. Wydano tylko 11 proc. planowanej kwoty

W grupie komercyjnej 16-49 pierwszy był też TVP Sport – 0,95 proc. (bez zmian). Na drugiej pozycji znalazły się ex aequo Eurosport 1 – 0,35 proc. (spadek z 0,37 proc.) i Polsat Sport – 0,35 proc. (wzrost z 0,33 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 liderował TVP Sport – 0,99 proc. (spadek z 1,01 proc.), a dalej były Eurosport 1 – 0,43 proc. (spadek z 0,48 proc.) i Polsat Sport – 0,42 proc. (wzrost z 0,41 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Michał Kempa nie będzie już prowadzącym "Mam talent" w TVN

(MNIE, 13.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.