Dziennikarka zmienia branżę po ponad 30 latach  |  Odejście z WPP Media  |  Urósł zysk netto nadawcy TV Puls  |  Zygmunt Chajzer i Robert Motyka poprowadzą program  |  Prezeska Kino Świat  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze wzrostem  |  Najczęściej odwiedzane serwisy sportowe  |  Plenerowe koncerty wśród propozycji Radia Zet  |  Odejścia z Grupy ZPR Media  |  Wyniki spółki Metroport  |  Operator Asta-Net uruchomi  |  Pierwszy podcast Bankier.pl  |  Badanie na temat lobbingu  |  AI nie zastąpi fotoreporterów, ale z redaktorami pójdzie łatwiej  |  Reklamy w warszawskim metrze  |  Value Media i GPD z kampanią  |  Oshee wykorzystuje współpracę  |  Apple i Google mają usunąć DeepSeek ze sklepów z aplikacjami w Niemczech  |  Chiński reporter ranny po ataku ukraińskich dronów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarka zmienia branżę po ponad 30 latach  |  Odejście z WPP Media  |  Urósł zysk netto nadawcy TV Puls  |  Zygmunt Chajzer i Robert Motyka poprowadzą program  |  Prezeska Kino Świat  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze wzrostem  |  Najczęściej odwiedzane serwisy sportowe  |  Plenerowe koncerty wśród propozycji Radia Zet  |  Odejścia z Grupy ZPR Media  |  Wyniki spółki Metroport  |  Operator Asta-Net uruchomi  |  Pierwszy podcast Bankier.pl  |  Badanie na temat lobbingu  |  AI nie zastąpi fotoreporterów, ale z redaktorami pójdzie łatwiej  |  Reklamy w warszawskim metrze  |  Value Media i GPD z kampanią  |  Oshee wykorzystuje współpracę  |  Apple i Google mają usunąć DeepSeek ze sklepów z aplikacjami w Niemczech  |  Chiński reporter ranny po ataku ukraińskich dronów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarka zmienia branżę po ponad 30 latach  |  Odejście z WPP Media  |  Urósł zysk netto nadawcy TV Puls  |  Zygmunt Chajzer i Robert Motyka poprowadzą program  |  Prezeska Kino Świat  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze wzrostem  |  Najczęściej odwiedzane serwisy sportowe  |  Plenerowe koncerty wśród propozycji Radia Zet  |  Odejścia z Grupy ZPR Media  |  Wyniki spółki Metroport  |  Operator Asta-Net uruchomi  |  Pierwszy podcast Bankier.pl  |  Badanie na temat lobbingu  |  AI nie zastąpi fotoreporterów, ale z redaktorami pójdzie łatwiej  |  Reklamy w warszawskim metrze  |  Value Media i GPD z kampanią  |  Oshee wykorzystuje współpracę  |  Apple i Google mają usunąć DeepSeek ze sklepów z aplikacjami w Niemczech  |  Chiński reporter ranny po ataku ukraińskich dronów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 30, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Canal+ i Ekstraklasa planują promocję piłki poprzez młodych influencerów

Ekstraklasa stara się dotrzeć z materiałami meczowymi do nowej grupy kibiców (screen: YouTube/Ekstraklasa)

Canal+ razem z Ekstraklasą SA zaplanował nowe działania promocyjne wokół piłki nożnej w Polsce, które mają trafić do młodych odbiorców korzystających z platform TikTok, YouTube oraz Instagram.

Marcin Animucki, prezes Ekstraklasy, podkreśla, że spółka stara się wypracować model promocyjny, który pozwoli dotrzeć z materiałami meczowymi do nowej grupy kibiców.

Czytaj też: Kryzysometr: 9 na 10 piarowców musi radzić sobie z mikrokryzysami w sektorze publicznym

– W przetargu (dotyczącym praw do transmisji meczów polskiej ekstraklasy – przyp. red.) znalazł się szereg nowych uprawnień dla Canal+ dotyczących pokazywania skrótów online zarówno w trakcie meczu, jak i w kilku wybranych oknach czasowych po jego zakończeniu – stwierdza Animucki i podkreśla, że mowa tu o formatach, które są niezwykle popularne, co widać po statystykach wyświetleń w mediach społecznościowych.

Formaty te mają zostać uruchomione z początkiem następnego sezonu. Będą to m.in. niekodowane skróty meczów czy też powtórki bramek, które będą udostępniane w mediach społecznościowych nadawcy.

Czytaj też: Krzysztof Miruć znowu w reklamach Leroy Merlin

Część z nich będzie publikowana jeszcze w trakcie trwania spotkania – dzięki temu fani będą mogli zobaczyć strzeloną bramkę na TikToku czy Twitterze jeszcze przed końcem rozgrywanego meczu. W podobny sposób działają kanały Viaplay, które bardzo szybko publikują bramki z najciekawszych spotkań na swoich kanałach social.

Spółka zapowiedziała również współpracę z influencerami w zakresie pokazywania skrótów meczowych. Nie informuje jednak, w jaki dokładnie sposób ta współpraca miałyby wyglądać, ani którzy influencerzy będą współpracowali z Ekstraklasą.

Czytaj też: Katastrofa ekologiczna na Odrze, Ordo Iuris i Tomasz Lis to największe kryzysy wizerunkowe 2022 roku

(KAP, 30.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.