Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 23, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Złote medale z festiwalu Cannes Lions na sprzedaż – trwa aukcja na pomoc Ukrainie

Vitalii Kapustian i Illia Yankovsky odebrali Lwa w Cannes w 2019 roku (fot. Michał Rutkowski)

Vitalii Kapustian, creative lead z ukraińskiej agencji LUN i Illia Yankovsky, ostatnio senior copywriter z Windfor's Kyiv, obecnie niezależny kreatywny, wystawili na sprzedaż swoje nagrody Cannes Young Lions 2019. Polska branża reklamowa stara się wspierać te inicjatywę.

Licytacja jest dostępna na stronie https://promo.koloua.com/cannes-golden-medals-100, a całość zebranej kwoty zostanie przekazana na rzecz Fundacji "Koło", wspierającej obywateli Ukrainy, którzy ucierpieli w wyniku rosyjskiej agresji militarnej.

Czytaj też: EssenceMediaCom wygrywa globalny przetarg Sony Interactive Entertainment

"Koło" stworzyło centra koordynacyjne na terenie całej Ukrainy oraz w Krakowie, prowadzi magazyny w różnych regionach Ukrainy (Lwów, Zaporoże, Obwód Odeski i Kijów) oraz w Polsce. Stamtąd zebrane produkty są dostarczane do punktów docelowych. "Koło" ewakuowała już ponad 3,5 tys. osób, przekazała 140 pojazdów dla Sił Zbrojnych i Obrony Terytorialnej Ukrainy oraz dostarczyło ponad 2,3 tys. ton pomocy humanitarnej.

Informacje o aukcji Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR rozesłało wśród swoich członków z prośbą o wsparcie i dalszą dystrybucję.

"Wiem, że termin jest trudny (koniec roku, przerwa świąteczna itp.), ale może uda nam się coś razem zrobić? Może możemy pomóc? Wojny nie ma już na pierwszych stronach gazet i portali, ale wciąż toczy się za naszą wschodnią granicą. A Ukraina potrzebuje naszej pomocy. Nadal tak jest. Możesz wziąć udział w licytacji lub przynajmniej rozpowszechnić informację i udostępnić tę wiadomość" – napisał na swoim profilu na LinkedIn Michał Rutkowski, managing director K2 Create.

Czytaj też: Robert Makłowicz i Make Life Harder promują grę Trefla

Na razi na aukcji udało się uzyskać 391 dol. od 12 darczyńców. Osoba, która zaproponuje największą kwotę, otrzyma licytowane medale, a całość zebranych pieniędzy zasili "Koło".

Kapustian i Yankovsky pierwsi ruszyli już na początku marca br. z odezwą do przedstawicieli branży komunikacyjnej na całym świecie. Ich najważniejsze postulaty to: zatrzymanie wszelkich kampanii reklamowych zagranicznych marek w Rosji i na Białorusi, rezygnacja z produkowania reklam w Rosji i na Białorusi, niezatrudnianie rosyjskich i białoruskich domów produkcyjnych, nieakceptowanie rosyjskich zgłoszeń na festiwalach kreatywnych, niezapraszanie ich do jury i wszelkich komitetów na festiwalach branżowych, niezapraszanie rosyjskich agencji do przetargów reklamowych.

Czytaj też: IProspect (dentsu Polska) wygrywa przetarg na obsługę mediową Phytopharm Klęka

(AMS, 23.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.