Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: social media

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Grudzień 12, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Twitter Blue od dziś za 11 dol. miesięcznie dla użytkowników Apple

Twitter Blue od dziś ma już działać bez zarzutu (fot. Mariia Shalabaieva/Unsplash.com)

Twitter w poniedziałek 12 grudnia uruchomił odnowioną wersję subskrypcji Twitter Blue, po wyższej cenie dla użytkowników urządzeń Apple. Tak jak zapowiadał Elon Musk w ubiegłym tygodniu, cena została podniesiona z 7,99 na 11 dol. miesięcznie.

Firma zakomunikowała, że użytkownicy mogą subskrybować odnowioną usługę, która pozwoli edytować tweety, przesyłać filmy 1080p i uzyskać weryfikację konta za pomocą niebieskiego znacznika za 7,99 dol. przez internet, ale za 11 USD miesięcznie za pośrednictwem Apple iOS.

Czytaj też: Elon Musk chce powiększyć do 4 tys. liczbę znaków we wpisach na Twitterze

Twitter nie wyjaśnił, dlaczego użytkownicy Apple mają być obciążani wyższymi opłatami niż inni, ale pojawiły się doniesienia medialne, że firma szukała sposobów na zrównoważenie opłat pobieranych w App Store.

Twitter początkowo uruchomił Twitter Blue na początku listopada, po czym wstrzymał usługę z powodu mnożenia się fałszywych kont. Następnie subskrypcje miały zostać ponownie uruchomione 29 listopada, ale termin przesunięto.

Elon Musk w listopadzie przejął Twitter za 44 mld dol., a następnie w serii tweetów w zeszłym miesiącu wymienił różne skargi wobec Apple, w tym 30-procentową opłatę, którą producent iPhone'ów pobiera od twórców oprogramowania za zakupy w aplikacji.

Czytaj też: Google po decyzji TSUE musi usuwać nieprawdziwe informacje z wyszukiwarki

Następnie miliarder zarzucił Apple grożenie zablokowaniem Twittera w swoim sklepie z aplikacjami, a także powiedział, że firma przestała reklamować się na platformie mediów społecznościowych.

Jednak po kolejnym spotkaniu z dyrektorem generalnym Apple, Timem Cookiem, napisał na Twitterze, że nieporozumienia zostały rozwiązane.

Czytaj też: Nie musisz tańczyć! Jak polskie redakcje wchodzą do TikToka. Radzą najlepsi

(MAC, 12.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.