Influencerzy w kampanii Cheetos
W konkursie "Opisz obraz z Cheetos" do wygrania jest 10 telefonów Apple iPhone 13 128 GB (fot. materiały prasowe)
„A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” to hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos (PepsiCo) prezentuje nowości – chrupki w kształcie hashtagu.
Działania marki o charakterze 360° obejmują tradycyjne i nowoczesne kanały dotarcia. Na potrzeby kampanii powstała reklama telewizyjna. Zostały uruchomione także zasięgowe działania online na kluczowych platformach. Aktywności marki to również współpraca z influencerami – m.in. Dominikiem Rupińskim, Sylwią Lipką, Agnieszką Włodarczyk i Anetą Zając, a także aktywacja konsumencka (konkurs: "Opisz obraz z Cheetos" – co tydzień do wygrania jest 10 telefonów Apple iPhone 13 128 GB oraz 100 nagród pieniężnych o wartości 100 zł).
Czytaj też: Do sieci LifeTube dołączyło 21 twórców internetowych
Przygotowaniem komunikacji zajęła się agencja VMLY&R, zakupem mediów – Media Direction OMD, a za obsługę konkursu odpowiada Avanti.
(AMS, 06.12.2022)