TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 06, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Katarzyna Kamińska zakłada Empify Social Impact Co.

Katarzyna Kamińska ostatnie cztery lata współzarządzała Hill+Knowlton Strategies (fot. LinkedIn/Katarzyna Kamińska)

Katarzyna Kamińska, była chief operating officer w Hill+Knowlton Strategies,  startuje z własnym projektem Empify Social Impact Co. Pełni w nim funkcję founder & managing partner.

Empify Social Impact Co. ma być agencją wpływu społecznego, zajmować się budowaniem strategii i programowaniem działania, uwzględniając wytyczne ESG. 

Czytaj też: Jacek Flemming szefem marketingu 321sprzedane.pl oraz Otomoto Klik

"Wierzę, że Empify nie tylko wesprze wielu liderów w osiągnięciu wyzwań współczesnego świata, ale i wykorzysta swój Głos, aby edukować o tematach dla mnie ważnych jak neuroróżnorodność w miejscu pracy, zdrowie psychiczne, równe szanse dzieci i młodzieży w edukacji czy czy aktywne włączanie się kobiet w życie biznesowe, polityczne i społeczne" – napisała Kamińska na LinkedIn. W rozmowie z "Presserwisem" dodała: – Empify działalność operacyjną zacznie oficjalnie od marca przyszłego roku, dopiero wtedy będę mogła podać więcej informacji na temat partnerów, współpracowników i klientów. Na razie mogę powiedzieć jedynie, że trwają rozmowy z pierwszymi klientami.

Katarzyna Kamińska ostatnie cztery lata współzarządzała Hill+Knowlton Strategies jako chief operating officer, odeszła z firmy z końcem września. Do agencji dołączyła w październiku 2018 roku na nowo utworzone stanowisko wiceprezeski. Odpowiadała za wzrost biznesu oraz rozwój oferty usług agencji w obszarze komunikacji marketingowej i współpracę z H+K Strategies Global Center of Creative Strategy w Londynie. Zanim dołączyła do H+K pracowała przez 14 lat w Havas PR Warsaw, którą tworzyła od 2003 roku i pełniła funkcję prezeski. Od 2012 roku łączyła tę funkcję ze współzarządzaniem grupą Havas Worldwide.

Czytaj też: Do sieci LifeTube dołączyło 21 twórców internetowych

(AMS, 06.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.