Jacek Flemming szefem marketingu 321sprzedane.pl oraz Otomoto Klik

Jacek Flemming ma dwuletnie doświadczenie w branży samochodowej – był szefem marketingu strony Automarket.pl (fot. LinkedIn/Jacek Flemming)
Jacek Flemming dołączył do Grupy OLX i objął stanowisko szefa marketingu portali 321sprzedane.pl oraz Otomoto Klik.
Flemming zajmuje się marketingiem od 2005 roku. Najdłużej był związany z branżą ubezpieczeń – był marketing managerem w Axa, marketing expertem w UNIQA, a przez niemal pięć lat był związany z Nationale-Nederladen. W 2020 roku został szefem marketingu należącego do PKO Leasing Automarket.pl, a przez ostatnie pół roku pracował w aplikacji fintechowej Rain, odpowiadając za działania marketingowe w Polsce i Stanach Zjednoczonych.
Czytaj też: Radosław Kawęcki ambasadorem Poczteksu
W Grupie OLX będzie odpowiadał za rozwój dwóch serwisów sprzedażowych skierowanych do osób poszukujących używanych samochodów, zwiększenie świadomości marki i kontakt z firmami zainteresowanymi współpracą z marketplace'ami.
(KAP, 05.12.2022)
