Maciej Orłoś ma nowy kanał na YouTube. Zamieszcza tam podcasty
Pierwszym materiałem opublikowanym na nowym kanale Orłosia jest wywiad z krytykiem filmowym Tomaszem Raczkiem (fot. youtube.com)
Maciej Orłoś rozbudowuje swoją ofertę wideo na YouTube. Na kanał "Maciej Orłoś PODCAST" będzie wstawiał rozmowy ze znanymi ludźmi. - Stworzyłem go z myślą o tych widzach, którzy oczekują szerszego kontekstu - mówi Orłoś.
– Zauważalnym trendem jest dynamiczny rozwój podcastów. Nowy kanał, poświęcony w całości formie podcastowej, jest moją odpowiedzią na te potrzeby widzów – mówi Maciej Orłoś, kiedyś prowadzący "Teleexpress" w TVP 1.
Kanał dla widzów oczekujących dłuższej formy
Kanał "Maciej Orłoś PODCAST" ma agregować nagrania wideo rozmów publikowanych w formie podcastów m.in. na platformach Spotify i Google Podcasts. Rozmowy będą dystrybuowane zarówno jako wideo na YouTube, jak i w formie audio jako podcasty.
Czytaj też: Wydawnictwo Bauer zamyka pięć tytułów i zwalnia ludzi. "Kryzys na rynku"
– Na kanale będą pojawiać się rozmowy z uznanymi osobowościami świata mediów, kultury, sztuki czy nauki. Stworzyłem go z myślą o tych widzach, którzy oczekują szerszego kontekstu, dłuższej formy, odmiennej od formatu programu "W Telegraficznym Skrócie", który publikuję na swoim głównym kanale – dodaje Orłoś.
Orłoś założył kanał "W Telegraficznym Skrócie" we wrześniu 2018 roku, kilka miesięcy po tym, jak rozstał się z telewizją WP, w której początkowo był gospodarzem programu informacyjnego "Dziejesię", a później "Infoteki" i talk-show "Orłoś kontra". Wcześniej przez 25 lat był związany z Telewizją Polską.
Orłoś z 316 patronami na portalu Patronite
Dziennikarz publikuje dwa materiały w tygodniu w ramach kanału "WTS" – w czwartki i niedziele. Format przypomina nieco "Teleexpress". To kilkunastominutowe podsumowania najważniejszych wydarzeń ostatnich dni.
Czytaj też: Z "Faktem" żegna się część dziennikarzy oddziałów regionalnych
Kanał zgromadził 214 tys. subskrybentów i finansowany jest przez społeczność z portalu Patronite. Orłoś ma tam 316 patronów, którzy wpłacają miesięcznie 6605 zł, a w sumie przekazali już blisko 275 tys. zł.
Orłoś zarabia także na szkoleniach – uczy wystąpień publicznych. Na kanale reklamuje najbliższe, które odbędzie się na początku grudnia w Warszawie. Cena: 1850 zł.
Czytaj też: „Dziennik Wschodni” w nowych rękach, odwołano naczelnego
(ŁO, 25.11.2022)