"JBB Bałdyga Cup feat. Fortnite!" to kolejna odsłona gamingowej współpracy marki
![](/images/contents/photo_73901_1669361787_big.jpg)
JBB Bałdyga stawia na różne kanały komunikacji, skierowane do młodszych odbiorców (fot. materiały prasowe)
Firma JBB Bałdyga kontynuuje pozycjonowanie swojej marki w świecie gamingu – jest sponsorem turnieju „JBB Bałdyga Cup feat. Fortnite!”.
JBB Bałdyga w najbliższy weekend będzie sponsorem turnieju online „JBB Bałdyga Cup feat. Fortnite!”. Jest to seria turniejów gamingowych, realizowana w ramach współpracy z gamingową agencją kreatywną beLoud, która zajmuje się realizacją kampanii marketingowych połączonych z turniejami dla graczy amatorskich oraz półprofesjonalnych we wszystkich kompetytywnych tytułach gamingowych, w tym m.in. Fortnite, League of Legends i Counter-Strike.
Czytaj też: Marketerzy nie są gotowi na metaverse – wynika z badania K2 Create i Shortlist Consulting
Na platformie znajduje się ponad 50 tys. aktywnych zawodników biorących udział w turniejach, a łączna widownia generuje na jednym evencie milionowe wyświetlenia w grupie docelowej.
W czasie turnieju na kanałach w mediach społecznościowych beLoud i JBB pojawiają się treści promujące turniej, markę oraz parówki Polanki z portfolio JBB Bałdyga.
(AMS, 25.11.2022)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)