Dsk przeprowadzi kampanię zniechęcającą do używania wyrobów tytoniowych
Kampania ma zniechęcać do palenia papierosów i ich elektronicznych odpowiedników (fot. Unsplash.com)
Agencja Dsk wygrała przetarg Ministerstwa Zdrowia i zrealizuje ogólnopolską kampanię mającą na celu zwalczanie palenia papierosów przez młodzież.
Agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie kreacji kampanii opartej na raportach dotyczących używania substancji tytoniowych przez młodzież w Polsce, a następnie przeprowadzi ogólnokrajową kampanię edukacyjną wykorzystującą internet, telewizję, radio, prasę oraz wydarzenia specjalne. Odbiorcami działań mają być osoby poniżej 18. roku życia.
Czytaj też: Ancymony z kolejną kampanią dla Pocztexu
W przetargu poza zwycięską agencją udział brały: Euvic Media, Mastermind Media, Aplan Media, Fabryka Komunikacji Społecznej oraz Fabryka Marketingu.
(KAP, 21.11.2022)