Kuba Przygoński i Mikołaj Marczyk ambasadorami edukacyjnej kampanii Sanofi
Celem kampanii ma być edukacja skupiająca się na promowaniu zdrowych nawyków (screen: YouTube/Prowadź się zdrowo)
Rozpoczynającą się kampania edukacyjna Sanofi ma na celu podniesienie wiedzy mężczyzn na temat roli wątroby w organizmie i konieczności badania jej w kierunku NAFLD (niealkoholowe stłuszczenie wątroby).
Kampanii towarzyszy hasło „Prowadź się zdrowo”, a jej ambasadorami zostali kierowcy rajdowi: Kuba Przygoński, zdobywca Pucharu Świata w Rajdach Cross Country 2018, oraz Mikołaj Marczyk, mistrz Polski i Europy juniorów 2021. Celem kampanii ma być edukacja skupiająca się na promowaniu zdrowych nawyków.
Czytaj też: Gong ze złotem Clio Entertainment Awards
Na potrzeby akcji powstała stworzyła seria spotów, które będą pokazywane w kanałach telewizyjnych oraz emitowane w mediach społecznościowych. Działania w formie kampanii displayowych będą prowadzone na portalach tematycznych oraz na portalach o tematyce ogólnej. Reklamy będą emitowane także w wybranych stacjach radiowych.
Za przygotowanie idei, strategii, kreacji oraz za realizację działań jest odpowiedzialna Publicis Poland, przy realizacji kampanii pracuje również agencja MSL (działania PR). Produkcję spotów powierzono studiu Papaya, postprodukcję – studiu Lunapark. Za planowanie mediów odpowiada PHD Media.
Czytaj też: Dawid Kaźmierczak wraz z Przestrzenią otwierają agencję digitalową Polot
(AMS, 18.11.2022)