80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 17, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dawid Kaźmierczak wraz z Przestrzenią otwierają agencję digitalową Polot

Polot to trzecia spółka należąca do agencji Przestrzeń

Nowo powstała agencja Polot to wspólne przedsięwzięcie Dawida Kaźmierczaka i agencji Przestrzeń.

Głównym założeniem Polotu jest tworzenie komunikacji przyciągającej uwagę z wykorzystaniem talentów i twórców digitalowych. Zakres jej działań to m.in. tworzenie strategii digitalowych, creative content, obsługa social mediów, współpraca z influencerami, consulting & co-creation twórców z markami.

– Polot to piękne polskie słowo, powinniśmy go używać częściej nie tylko w mowie potocznej, ale przede wszystkim w digitalowej komunikacji. Lekkość, łatwość w sposobie wyrażania swoich wartości, błyskotliwość i współtworzenie komunikacji razem z twórcami popkultury, to wartości, które przyświecają nam w pracy. Dla nas digital i social media to wielki plac zabaw dla naszej kreatywności – mówi Dawid Kaźmierczak, założyciel i CCO Polotu. Zdecydował się założyć Polot we współpracy z Przestrzenią, bo dla klienta ważne są też zaplecze, poczucie stabilności oraz rozumienie potrzeb biznesowych klientów. – Działając razem, mamy większe moce – podkreśla.

Agencja współpracowała już z takimi markami jak Storytel, SBM Label czy Meta. Oprócz projektów realizowanych dla klientów wspólnych z Przestrzenią - agencja Polot działa niezależnie, a Dawid Kaźmierczak w pełni samodzielnie decyduje o doborze zarówno współpracujących marek, jak i członków zespołu.

Polot to trzecia spółka Przestrzeni, która od ponad czterech lat konsekwentnie rozszerza swoje kompetencje, by wcielać w życie wizję holistycznego podejścia do obsługi marek. Ma jeszcze spółkę Wyraz (agencja komunikacji wizualnej) i Rozgłos (agencja mediowa).

Dawid Kaźmierczak poprzednio jako social media & PR director w 180heartbeats + Jung v. Matt był liderem projektów m.in. dla Burger King i BNP Paribas, a wcześniej w McCann dla Mastercard oraz Storytel.

(AMS, 17.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.