Dawid Kaźmierczak wraz z Przestrzenią otwierają agencję digitalową Polot
Polot to trzecia spółka należąca do agencji Przestrzeń
Nowo powstała agencja Polot to wspólne przedsięwzięcie Dawida Kaźmierczaka i agencji Przestrzeń.
Głównym założeniem Polotu jest tworzenie komunikacji przyciągającej uwagę z wykorzystaniem talentów i twórców digitalowych. Zakres jej działań to m.in. tworzenie strategii digitalowych, creative content, obsługa social mediów, współpraca z influencerami, consulting & co-creation twórców z markami.
– Polot to piękne polskie słowo, powinniśmy go używać częściej nie tylko w mowie potocznej, ale przede wszystkim w digitalowej komunikacji. Lekkość, łatwość w sposobie wyrażania swoich wartości, błyskotliwość i współtworzenie komunikacji razem z twórcami popkultury, to wartości, które przyświecają nam w pracy. Dla nas digital i social media to wielki plac zabaw dla naszej kreatywności – mówi Dawid Kaźmierczak, założyciel i CCO Polotu. Zdecydował się założyć Polot we współpracy z Przestrzenią, bo dla klienta ważne są też zaplecze, poczucie stabilności oraz rozumienie potrzeb biznesowych klientów. – Działając razem, mamy większe moce – podkreśla.
Agencja współpracowała już z takimi markami jak Storytel, SBM Label czy Meta. Oprócz projektów realizowanych dla klientów wspólnych z Przestrzenią - agencja Polot działa niezależnie, a Dawid Kaźmierczak w pełni samodzielnie decyduje o doborze zarówno współpracujących marek, jak i członków zespołu.
Polot to trzecia spółka Przestrzeni, która od ponad czterech lat konsekwentnie rozszerza swoje kompetencje, by wcielać w życie wizję holistycznego podejścia do obsługi marek. Ma jeszcze spółkę Wyraz (agencja komunikacji wizualnej) i Rozgłos (agencja mediowa).
Dawid Kaźmierczak poprzednio jako social media & PR director w 180heartbeats + Jung v. Matt był liderem projektów m.in. dla Burger King i BNP Paribas, a wcześniej w McCann dla Mastercard oraz Storytel.
(AMS, 17.11.2022)