Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 14, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Isover z ogólnopolską kampanią promującą ocieplanie domu

Kampania zostałą przygotowana przez agencję Advertiva, zakupem mediów zajął się Mindshare (fot. materiały prasowe)

Isover uruchomił kampanię pod hasłem "Ociepl dom, płać mniej za ogrzewanie", która prowadzona jest w telewizji, digitalu, outdoorze oraz ogólnopolskich stacjach radiowych.

Kampania obejmuje sponsoring w największych stacjach telewizyjnych, takich jak TVN, Polsat czy TVP, a także zakup przestrzeni reklamowej przy autostradach i drogach ekspresowych. Kreacje digitalowe będą widoczne na głównych stronach portali, w serwisach ekonomicznych i gospodarczych, mediach sportowych oraz w kanałach social media. Dodatkowo, aby wzmocnić przekaz prowadzone będą również kampanie radiowe na antenach Radia Zet, Antyradia i Meloradia. Działania mają na celu zwiększenie rozpoznawalności marki, ale również zwrócenie uwagi na problem nieszczelności termoizolacyjnej i jej wpływu na wydatki na ogrzewanie. 

Czytaj też: Rząd promuje energię jądrową także w mediach, których nie lubi

Za stworzenie koncepcji kampanii, kreacji digital i produkcję kontentu wideo odpowiedzialna jest agencja reklamowa Advertiva z Poznania. Natomiast planowaniem komunikacji i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajęła się agencja mediowa Mindshare Polska.

(KAP, 14.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.