Rząd promuje energię jądrową także w mediach, których nie lubi
Kampania resortu dotyczy energii jądrowej w Polsce (fot. materiały prasowe)
Ministerstwo Klimatu i Środowiska prowadzi kampanię informacyjno-edukacyjną "Poznaj Atomickich. Z energią jądrową na co dzień". Działania prowadzone są nie tylko w mediach publicznych – Telewizji Polskiej i Polskim Radiu – ale także w "Gazecie Wyborczej" oraz Playerze TVN.
Wydział komunikacji medialnej resortu środowiska udostępnił "Presserwisowi" listę mediów, w których trwa kampania.
Czytaj też: W TVP nie pojawi się nowa kampania Yes ze ślubem dwóch kobiet
Spośród stacji telewizyjnych spoty obecne są w Polsacie i jego kanałach tematycznych oraz w TVP 1, TVP 2 i stacjach tematycznych telewizji publicznej. W mediaplanie nie uwzględniono TVN.
Kampania radiowa obejmuje Program I Polskiego Radia, RMF FM, RMF Maxx, RMF Classic, Radio Zet, Chillizet, Antyradio i Meloradio.
W prasie reklamy są obecne w "Gazecie Wyborczej", "Rzeczpospolitej", "Dzienniku Łódzkim", "Głosie Wielkopolskim" i "Życiu na Gorąco".
W internecie resort wykorzystał media społecznościowe (Facebook, Instagram), serwisy kobiece i poradnikowe (m.in. Kobieta.interia.pl, Elle.pl), serwisy informacyjne związane z nauką i technologią (Komputerswiat.pl, Spiderweb.pl), serwisy sportowe i skierowane do mężczyzn (np. Facet.interia.pl), serwisy prasowe (Gazeta.pl), a także aplikacje VOD należące do TVP, Polsatu i TVN.
Czytaj też: W TVP Katowice działa komisja antymobbingowa. Przesłuchanych ma być 28 osób
(KOZ, 10.11.2022)