W Burdzie rozważają, w jaki sposób magazyny powinny pożegnać się z rynkiem
W portfolio Burda Media Polska pozostaną tylko magazyny wspierające rozwój produktów digitalowych – "Elle", "Elle Decoration", "Glamour", "Viva!" i "National Geographic" (fot. Pixabay/kconcha)
W Burda Media Polska zastanawiają się, w jakiej formie powinny pożegnać się z rynkiem likwidowane tytuły. Kilkanaście z nich po raz ostatni ukaże się w grudniu.
Jak mówi "Presserwisowi" odpowiadająca za komunikację w Burdzie Nina Żwirko, obecnie redakcje są w fazie rozmów, czy postawić na wydania specjalne, czy zwykły pożegnalny numer.
Czytaj też: Cięcia w RAS Polska mają objąć proporcjonalnie po 8 proc. pracowników każdego działu
Przypomnijmy, że w ramach poszukiwania oszczędności zarząd Burdy Media Polska 28 października ogłosił decyzję o zamknięciu papierowego wydania dwutygodnika "Party", miesięczników "Claudia", "Dobre Rady" "Burda Style" i "Sielskie Życie" oraz pozostałych tytułów z segmentów: poradniki, ogród (dwumiesięcznik "Kocham Ogród"), kulinaria (dwumiesięcznik "Sól i Pieprz"), crafting i true stories.
Nieoficjalnie wiadomo, że zwolnienia obejmą kilkadziesiąt osób z ok. 400.
Czytaj też: Działalność Fundacji Gazety Wyborczej nie jest zagrożona mimo cięć w Agorze
(MZD, 10.11.2022)