Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Listopad 10, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Disney+ dołożył 12 mln i ma już 164 mln subskrypcji

Disney+ rozwija się najprężniej ze wszystkich serwisów streamingowych na świecie

Na koniec trzeciego kwartału 2022 roku Disney+ wykazał wzrost aż o 12,1 mln subskrypcji (o 39 proc.), osiągając w sumie 164,2 mln. Wszystkie serwisy streamingowe koncernu mają już 235,7 mln. Natomiast cały The Walt Disney Company wykazał jednak niższe przychody i zyski, niż oczekiwano.

Analitycy oczekiwali, że flagowemu serwisowi Disneya przybędzie 8,9 mln abonentów, wyniki przebiły więc prognozy. Tylko w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie doszły 2 mln kont. Serwisy Disney+, Hotstar, Hulu i ESPN+ do 235 mln subskrypcji startowały z poziomu 221,1 mln na koniec czerwca. 8 grudnia Disney+ wprowadza opcję z reklamami. Netflix wprowadził ją na początku listopada.

Czytaj też: Netflix zamierza inwestować w transmisje sportowe

W przypadku serwisu ESPN+ na koniec kwartału odnotowano wzrost z 17,1 mln do 24,3 mln (plus 43 proc.). Hulu wzrósł z 43,8 mln do 47,2 mln (plus 8 proc.). W całym roku obrotowym 2021-2022 The Walt Disney Company uzyskał ze streamingu swoich treści prawie 20 mld dol. (wzrost o 20 proc.), ale też stracił ponad 4 mld dol.

Dla porównania Netflix, pozostający pojedynczym najliczniej oglądanym serwisem, ma 223,1 mln subskrypcji. Natomiast serwisy Warner Bros. Discovery – HBO, HBO Max i Discovery – łącznie 95 mln. Ponad 200 mln utrzymuje Amazon Prime Video.

Nieco gorsze od oczekiwań były wyniki finansowe całej firmy. Disney osiągnął kwartalne przychody w wysokości 20,2 mld dol. (spodziewano się 21,2 mld). Jednak i tak jest to o 9 proc. więcej, niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Disney zwiększył też straty w dochodach operacyjnych – do 1,47 mld dol.

Czytaj też: Elon Musk chce zlikwidować wszystkie fałszywe konta na Twitterze

(MAC, 10.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.