Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Listopad 10, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Disney+ dołożył 12 mln i ma już 164 mln subskrypcji

Disney+ rozwija się najprężniej ze wszystkich serwisów streamingowych na świecie

Na koniec trzeciego kwartału 2022 roku Disney+ wykazał wzrost aż o 12,1 mln subskrypcji (o 39 proc.), osiągając w sumie 164,2 mln. Wszystkie serwisy streamingowe koncernu mają już 235,7 mln. Natomiast cały The Walt Disney Company wykazał jednak niższe przychody i zyski, niż oczekiwano.

Analitycy oczekiwali, że flagowemu serwisowi Disneya przybędzie 8,9 mln abonentów, wyniki przebiły więc prognozy. Tylko w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie doszły 2 mln kont. Serwisy Disney+, Hotstar, Hulu i ESPN+ do 235 mln subskrypcji startowały z poziomu 221,1 mln na koniec czerwca. 8 grudnia Disney+ wprowadza opcję z reklamami. Netflix wprowadził ją na początku listopada.

Czytaj też: Netflix zamierza inwestować w transmisje sportowe

W przypadku serwisu ESPN+ na koniec kwartału odnotowano wzrost z 17,1 mln do 24,3 mln (plus 43 proc.). Hulu wzrósł z 43,8 mln do 47,2 mln (plus 8 proc.). W całym roku obrotowym 2021-2022 The Walt Disney Company uzyskał ze streamingu swoich treści prawie 20 mld dol. (wzrost o 20 proc.), ale też stracił ponad 4 mld dol.

Dla porównania Netflix, pozostający pojedynczym najliczniej oglądanym serwisem, ma 223,1 mln subskrypcji. Natomiast serwisy Warner Bros. Discovery – HBO, HBO Max i Discovery – łącznie 95 mln. Ponad 200 mln utrzymuje Amazon Prime Video.

Nieco gorsze od oczekiwań były wyniki finansowe całej firmy. Disney osiągnął kwartalne przychody w wysokości 20,2 mld dol. (spodziewano się 21,2 mld). Jednak i tak jest to o 9 proc. więcej, niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Disney zwiększył też straty w dochodach operacyjnych – do 1,47 mld dol.

Czytaj też: Elon Musk chce zlikwidować wszystkie fałszywe konta na Twitterze

(MAC, 10.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.