Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 10, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

K2 Create z akcją wspierającą walkę o zakończenie chowu klatkowego w Polsce

K2 Create współpracowała ze Stowarzyszeniem Otwarte Klatki (fot. materiały prasowe)

Agencja K2 Create wzięła udział w działaniach mających na celu zlikwidowanie chowu klatkowego w Polsce. Podczas Dnia Ustawy o Ochronie Zwierząt razem ze Stowarzyszeniem Otwarte Klatki przygotowała działania uświadamiające na temat warunków hodowli zwierząt w naszym kraju.

W akcji udział brali influencerzy – Zofia Zborowska, Magdalena "Chujowa Pani Domu" Kostyszyn, Kasia Gandor oraz Michał "Rozkoszny" Korkosz, który w swoich codziennych instastories umieszczali zdjęcia i nagrania wideo zwierząt hodowanych w klatkach.

Czytaj też: Katolicki ksiądz udziela ślubu parze jednopłciowej w nowej reklamie biżuterii Yes

Działania były prowadzone pod hasłem „Źle Ci się ogląda zwierzęta w klatkach? Zakończmy erę chowu klatkowego w Polsce" i kierowały do petycji, w której obserwujący mogli złożyć podpis pod apelem. W ciągu jednego dnia akcji przybyło 3,2 tys. podpisów pod petycją, a 7,3 tys. osób odwiedziło stronę internetową dedykowaną akcji.

Aktualnie pod petycją podpisało się już ponad 80 tys. osób.

Czytaj też: Grand Prix Effie dla kampanii „Jestem kobietą”, DDB Warszawa i Starcom najbardziej efektywne

(KAP, 10.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.