K2 Create z akcją wspierającą walkę o zakończenie chowu klatkowego w Polsce
K2 Create współpracowała ze Stowarzyszeniem Otwarte Klatki (fot. materiały prasowe)
Agencja K2 Create wzięła udział w działaniach mających na celu zlikwidowanie chowu klatkowego w Polsce. Podczas Dnia Ustawy o Ochronie Zwierząt razem ze Stowarzyszeniem Otwarte Klatki przygotowała działania uświadamiające na temat warunków hodowli zwierząt w naszym kraju.
W akcji udział brali influencerzy – Zofia Zborowska, Magdalena "Chujowa Pani Domu" Kostyszyn, Kasia Gandor oraz Michał "Rozkoszny" Korkosz, który w swoich codziennych instastories umieszczali zdjęcia i nagrania wideo zwierząt hodowanych w klatkach.
Czytaj też: Katolicki ksiądz udziela ślubu parze jednopłciowej w nowej reklamie biżuterii Yes
Działania były prowadzone pod hasłem „Źle Ci się ogląda zwierzęta w klatkach? Zakończmy erę chowu klatkowego w Polsce" i kierowały do petycji, w której obserwujący mogli złożyć podpis pod apelem. W ciągu jednego dnia akcji przybyło 3,2 tys. podpisów pod petycją, a 7,3 tys. osób odwiedziło stronę internetową dedykowaną akcji.
Aktualnie pod petycją podpisało się już ponad 80 tys. osób.
Czytaj też: Grand Prix Effie dla kampanii „Jestem kobietą”, DDB Warszawa i Starcom najbardziej efektywne
(KAP, 10.11.2022)