Tomasz Smokowski, Jerzy Dudek i Sławomir Peszko w kampanii Superbet
W polskiej odsłonie spotu po raz pierwszy pojawił się Tomasz Smokowski (screen: YouTube/SuperbetPL)
Operator zakładów bukmacherskich Superbet zaprezentował nowy spot, będący elementem globalnej kampanii. W polskiej odsłonie, obok byłych piłkarzy Jerzego Dudka i Sławomira Peszki, występujących we wcześniejszych produkcjach marki, po raz pierwszy pojawił się Tomasz Smokowski, dziennikarz i współzałożyciel Kanału Sportowego.
Cała trójka występuje w cyklicznym programie Kanału Sportowego – "Skrzydłowy, Bramkarz i Łącznik", prowadzonym przez Smokowskiego.
Czytaj też: Onet vs. Hejt Park. Dziennikarz może iść do konkurencji, ale tylko tej z dobrą reputacją
Produkcji towarzyszy hasło "Go Super", zaprezentowane już we wrześniowej kampanii reklamowej. Emisję spotu zaplanowano w niemal wszystkich głównych stacjach telewizyjnych. Będzie go można zobaczyć przy okazji meczów zbliżających się piłkarskich Mistrzostw Świata w Katarze, a także w kanałach digital, social mediach i kanałach własnych marki.
Go Super to długofalowy koncept reklamowy, budujący wokół marki Superbet pozytywne emocje. Jego symbolami są liczne znaki rozpoznawcze, takie jak spójna identyfikacja graficzna, czerwony dym, czerwona poświata czy specjalnie skomponowany dźwięk.
Nagrania miały miejsce w stolicy Rumunii – Bukareszcie, m.in. na Stadionie Ghencea, znanym również jako Stadion Steaua. Za koncepcję kampanii odpowiadają irlandzka agencja The Tenth Man i londyński duet reżyserski That Jam – Joe Beverley i Samuel Hurlock. Zdjęcia wykonał Marcus Autelli, a za produkcją stoi Saboteur Media.
Czytaj też: Makaron Lubella w programach “Rolnik szuka żony” i “Rolnicy. Podlasie”
"Ta kampania świetnie wpisuje się w DNA brandu i spójnie wzmacnia jego percepcję w wielu obszarach naszych zmysłów. Chcemy budować wokół marki pozytywne skojarzenia i jestem przekonana, że nasze nowe, pełne dobrej energii spoty bardzo nam w tym pomogą!" – mówi Katarzyna Gawlik, marketing director polskiego oddziału firmy.
Oprócz wymienionych za kampanię odpowiadają również: ze strony teamu globalnego Martina Živković – head of brand operations, natomiast stronę polską reprezentuje Bartosz Malaka, head of marketing.
W rumuńskiej odsłonie kampanii wystąpili także dawni reprezentanci kraju – Ilie Dumitrescu, Florin Răducioiu oraz Gheorghe Craioveanu.
Czytaj też: Palikot, Wojewódzki i Wyjebongo. Takim stylem trudno przekonać inwestorów
(MAC, 08.11.2022)