Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 08, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Smokowski, Jerzy Dudek i Sławomir Peszko w kampanii Superbet

W polskiej odsłonie spotu po raz pierwszy pojawił się Tomasz Smokowski (screen: YouTube/SuperbetPL)

Operator zakładów bukmacherskich Superbet zaprezentował nowy spot, będący elementem globalnej kampanii. W polskiej odsłonie, obok byłych piłkarzy Jerzego Dudka i Sławomira Peszki, występujących we wcześniejszych produkcjach marki, po raz pierwszy pojawił się Tomasz Smokowski, dziennikarz i współzałożyciel Kanału Sportowego.

Cała trójka występuje w cyklicznym programie Kanału Sportowego – "Skrzydłowy, Bramkarz i Łącznik", prowadzonym przez Smokowskiego.

Czytaj też: Onet vs. Hejt Park. Dziennikarz może iść do konkurencji, ale tylko tej z dobrą reputacją

Produkcji towarzyszy hasło "Go Super", zaprezentowane już we wrześniowej kampanii reklamowej. Emisję spotu zaplanowano w niemal wszystkich głównych stacjach telewizyjnych. Będzie go można zobaczyć przy okazji meczów zbliżających się piłkarskich Mistrzostw Świata w Katarze, a także w kanałach digital, social mediach i kanałach własnych marki.

Go Super to długofalowy koncept reklamowy, budujący wokół marki Superbet pozytywne emocje. Jego symbolami są liczne znaki rozpoznawcze, takie jak spójna identyfikacja graficzna, czerwony dym, czerwona poświata czy specjalnie skomponowany dźwięk.

Nagrania miały miejsce w stolicy Rumunii – Bukareszcie, m.in. na Stadionie Ghencea, znanym również jako Stadion Steaua. Za koncepcję kampanii odpowiadają irlandzka agencja The Tenth Man i londyński duet reżyserski That Jam – Joe Beverley i Samuel Hurlock. Zdjęcia wykonał Marcus Autelli, a za produkcją stoi Saboteur Media.

Czytaj też: Makaron Lubella w programach “Rolnik szuka żony” i “Rolnicy. Podlasie”

"Ta kampania świetnie wpisuje się w DNA brandu i spójnie wzmacnia jego percepcję w wielu obszarach naszych zmysłów. Chcemy budować wokół marki pozytywne skojarzenia i jestem przekonana, że nasze nowe, pełne dobrej energii spoty bardzo nam w tym pomogą!" – mówi Katarzyna Gawlik, marketing director polskiego oddziału firmy.

Oprócz wymienionych za kampanię odpowiadają również: ze strony teamu globalnego Martina Živković – head of brand operations, natomiast stronę polską reprezentuje Bartosz Malaka, head of marketing.

W rumuńskiej odsłonie kampanii wystąpili także dawni reprezentanci kraju – Ilie Dumitrescu, Florin Răducioiu oraz Gheorghe Craioveanu.

Czytaj też: Palikot, Wojewódzki i Wyjebongo. Takim stylem trudno przekonać inwestorów

(MAC, 08.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.