DoubleVerify rozszerza uwierzytelnianie jakości mediów na Netflix
Netflix z reklamami jest aktualnie dostępny w dzięwięciu krajach (fot. Unsplash.com/Dima Solomin)
Platforma oprogramowania do pomiaru i analizy mediów cyfrowych DoubleVerify ogłosiła partnerstwo z platformą streamingową Netflix.
Dzięki wykorzystaniu technologii i danych DoubleVerify Netflix ma zapewnić reklamodawcom, że ich reklamy wideo będą w całości oglądane przez prawdziwych ludzi i zabezpieczone przed Fraud/Invalid Traffic – program identyfikujący, czy reklamy są oglądane przez boty.
Czytaj też: Netflix uruchomił opcję z reklamami. Od czterech do pięciu minut reklam na godzinę
DV i Netflix będą pracować nad integracją techniczną w nadchodzących miesiącach. Przewidują, że rozwiązania dotyczące viewability (weryfikacji, że reklama faktycznie zostanie zauważona przez odpowiedniego odbiorcę) i weryfikacji invalid traffic będą dostępne dla klientów w pierwszym kwartale 2023 roku. Potem mają być wprowadzane rozwiązania z obszarów brand safety i brand suitability.
Przypomnijmy, że Netflix rozpoczął 4 listopada emisję wersji zawierającej reklamy. Na razie w dziewięciu krajach: Stanach Zjednoczonych, Australii, Brazylii, Francji, Japonii, Korei Południowej, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Włoszech. Netflix emituje od czterech do pięciu minut reklam na godzinę pokazywanych przed, po, ale i podczas filmów i programów. Reklamy mają standardową długość od 15 do 30 sekund.
Czytaj też: Palikot, Wojewódzki i Wyjebongo. Takim stylem trudno przekonać inwestorów
(KAP, 08.11.2022)