Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Listopad 07, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Twitter wprowadził subskrypcję za 8 dol. miesięcznie

Osoby publiczne będą identyfikowane w inny sposób. Pozostali dostaną niebieski znaczek

Twitter od soboty prowadzi zapowiadaną płatną subskrypcję w cenie 8 dol. od klienta. Za tę cenę przysługuje niebieski znaczek, dotąd zarezerwowany dla kont zweryfikowanych.

Serwis uruchomił usługę subskrypcji umożliwiającą użytkownikom zakup weryfikacji z niebieskim znaczkiem za 7,99 dol. miesięcznie. Dotychczasowe zweryfikowane konta mają nie stracić swoich niebieskich znaczków.

AP: "Wzrost dezinformacji przed wyborami"

W aktualizacji aplikacji dla systemu Apple poinformowano, że każdy użytkownik, który "zarejestruje się teraz" w usłudze premium "Twitter Blue" otrzyma niebieski znaczek. Usługa jest na razie dostępna w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Australii, Nowej Zelandii i Wielkiej Brytanii.

Czytaj też: Płatna weryfikacja na Twitterze raczej się nie sprawdzi. "Niepoważny pomysł"

Zmiana oznacza koniec obecnego systemu weryfikacji Twittera uruchomionego w 2009 roku, aby zapobiec podszywaniu się pod znane osoby, takie jak celebryci i politycy. Przed zmianami Twitter miał ok. 423 tys. zweryfikowanych kont. Pod wieloma z nich występują dziennikarze z całego świata, których serwis weryfikował niezależnie od liczby obserwujących.

Associated Press ostrzega, że każdy, kto będzie w stanie uzyskać niebieski znaczek, może doprowadzić do zamieszania i wzrostu dezinformacji przed wtorkowymi wyborami do Kongresu USA.

Decyzja o płatnej subskrypcji weszła w życie dzień po masowych zwolnieniach, które objęły prawie połowę pracowników Twittera.

Czytaj też: Reklamodawcy wycofują się z Twittera, chcą wyjaśnień od Muska

(MAC, 07.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.