Warner Bros. Discovery zarobił mniej, ale jego serwisy zyskały
![](/images/contents/photo_73572_1667540434_big.jpg)
Warner Bros. Discovery stracił na przycinaniu budżetów reklamowych
Warner Bros. Discovery na koniec trzeciego kwartału 2022 roku dołożył 2,8 mln subskrypcji do swoich serwisów streamingowych, dochodząc w sumie do 94,9 mln. Koncern odnotował jednak niższe przychody i zysk.
WBD, do którego należy między innymi polski TVN, odnotował 8 proc. spadek kwartalnych przychodów w porównaniu do tego samego okresu w poprzednim roku. Wpływ na to miały m.in. cięcia budżetów reklamowych. Przychody za ten okres wyniosły 9,82 mld dol.
Czytaj też: Płatna weryfikacja na Twitterze raczej się nie sprawdzi. "Niepoważny pomysł"
Firma poinformowała, że skorygowany zysk przed odsetkami, opodatkowaniem, amortyzacją, spadł w trzecim kwartale o 8 proc., do 2,42 mld dol.
Na największym, amerykańskim rynku HBO, HBO Max i Discovery+ zyskały 500 tys. klientów. Globalnie do 2025 roku celem jest 130 mln subskrypcji.
(MAC, 04.11.2022)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)