Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 04, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Warner Bros. Discovery zarobił mniej, ale jego serwisy zyskały

Warner Bros. Discovery stracił na przycinaniu budżetów reklamowych

Warner Bros. Discovery na koniec trzeciego kwartału 2022 roku dołożył 2,8 mln subskrypcji do swoich serwisów streamingowych, dochodząc w sumie do 94,9 mln. Koncern odnotował jednak niższe przychody i zysk.

WBD, do którego należy między innymi polski TVN, odnotował 8 proc. spadek kwartalnych przychodów w porównaniu do tego samego okresu w poprzednim roku. Wpływ na to miały m.in. cięcia budżetów reklamowych. Przychody za ten okres wyniosły 9,82 mld dol.

Czytaj też: Płatna weryfikacja na Twitterze raczej się nie sprawdzi. "Niepoważny pomysł"

Firma poinformowała, że skorygowany zysk przed odsetkami, opodatkowaniem, amortyzacją, spadł w trzecim kwartale o 8 proc., do 2,42 mld dol.

Na największym, amerykańskim rynku HBO, HBO Max i Discovery+ zyskały 500 tys. klientów. Globalnie do 2025 roku celem jest 130 mln subskrypcji.

Czytaj też: Nowy „Press”: Jacoń mówi o walce i bezbronności, Manowska koloryzuje, Lis nadal milczy, a Świrski tropi zdrajców

(MAC, 04.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.