Warner Bros. Discovery zarobił mniej, ale jego serwisy zyskały

Warner Bros. Discovery stracił na przycinaniu budżetów reklamowych
Warner Bros. Discovery na koniec trzeciego kwartału 2022 roku dołożył 2,8 mln subskrypcji do swoich serwisów streamingowych, dochodząc w sumie do 94,9 mln. Koncern odnotował jednak niższe przychody i zysk.
WBD, do którego należy między innymi polski TVN, odnotował 8 proc. spadek kwartalnych przychodów w porównaniu do tego samego okresu w poprzednim roku. Wpływ na to miały m.in. cięcia budżetów reklamowych. Przychody za ten okres wyniosły 9,82 mld dol.
Czytaj też: Płatna weryfikacja na Twitterze raczej się nie sprawdzi. "Niepoważny pomysł"
Firma poinformowała, że skorygowany zysk przed odsetkami, opodatkowaniem, amortyzacją, spadł w trzecim kwartale o 8 proc., do 2,42 mld dol.
Na największym, amerykańskim rynku HBO, HBO Max i Discovery+ zyskały 500 tys. klientów. Globalnie do 2025 roku celem jest 130 mln subskrypcji.
(MAC, 04.11.2022)
