Prawo komunikacji elektronicznej skierowane do Sejmu  |  Rynek dystrybucji prasy zdominuje Kolporter  |  Przetarg mBanku rozstrzygnięty  |  CMWP stanęło w obronie katolickiego radia  |  Czy Zoom TV wznowi "Magię nagości. Polska"?  |  Szef KRRiT chce powiększyć ofertę  |  Oglądalność Polsat Hit Festiwalu w Sopocie  |  TVP przeniesie "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Redaktor naczelny "Evo Magazine"  |  Widownia serialu "Matylda"  |  Węgierska TV2 o starcie w konkursie  |  Kiedy ruszy Viasat True Crime?  |  SGL przygotowało założenia i spot  |  TikTok ogranicza wpływy  |  PAP wraca do nagrody  |  Nowy dyrektor Coca-Cola Services Polska  |  StormMedia  |  Kaufland ponownie wybiera  |  Nowa szefowa szwajcarskiego nadawcy SRG  |  David Beckham ambasadorem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Prawo komunikacji elektronicznej skierowane do Sejmu  |  Rynek dystrybucji prasy zdominuje Kolporter  |  Przetarg mBanku rozstrzygnięty  |  CMWP stanęło w obronie katolickiego radia  |  Czy Zoom TV wznowi "Magię nagości. Polska"?  |  Szef KRRiT chce powiększyć ofertę  |  Oglądalność Polsat Hit Festiwalu w Sopocie  |  TVP przeniesie "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Redaktor naczelny "Evo Magazine"  |  Widownia serialu "Matylda"  |  Węgierska TV2 o starcie w konkursie  |  Kiedy ruszy Viasat True Crime?  |  SGL przygotowało założenia i spot  |  TikTok ogranicza wpływy  |  PAP wraca do nagrody  |  Nowy dyrektor Coca-Cola Services Polska  |  StormMedia  |  Kaufland ponownie wybiera  |  Nowa szefowa szwajcarskiego nadawcy SRG  |  David Beckham ambasadorem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Prawo komunikacji elektronicznej skierowane do Sejmu  |  Rynek dystrybucji prasy zdominuje Kolporter  |  Przetarg mBanku rozstrzygnięty  |  CMWP stanęło w obronie katolickiego radia  |  Czy Zoom TV wznowi "Magię nagości. Polska"?  |  Szef KRRiT chce powiększyć ofertę  |  Oglądalność Polsat Hit Festiwalu w Sopocie  |  TVP przeniesie "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Redaktor naczelny "Evo Magazine"  |  Widownia serialu "Matylda"  |  Węgierska TV2 o starcie w konkursie  |  Kiedy ruszy Viasat True Crime?  |  SGL przygotowało założenia i spot  |  TikTok ogranicza wpływy  |  PAP wraca do nagrody  |  Nowy dyrektor Coca-Cola Services Polska  |  StormMedia  |  Kaufland ponownie wybiera  |  Nowa szefowa szwajcarskiego nadawcy SRG  |  David Beckham ambasadorem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Październik 28, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Konkurs Antalis Creative Power Awards już rozstrzygnięty

Poniżej w tekście prezentujemy zwycięskie prace. Wszyscy zwycięzcy otrzymali nagrodę stworzoną przez znaną francuską projektantkę Maud Vantours

Po trzech miesiącach rywalizacji ogłoszono zwycięzców konkursu Antalis Creative Power Awards (ACPA). Wpłynęło 770 próbek od 48 finalistów z 30 krajów.

Przeprowadzony po raz pierwszy w tym roku konkurs był organizowany przez Antalis, europejskiego dystrybutora papieru, we współpracy z The Brand Identity - platformą związaną z projektowaniem graficznym.

Konkurs skierowany był do grafików, agencji komunikacji wizualnej, drukarzy lub właścicieli marek, którzy dostali możliwość zgłoszenia projektów drukowanych na papierach ozdobnych Antalis. Jury składające się z przedstawicieli największych graczy światowego projektowania graficznego i druku, takich jak Chanel, Atelier Bulk, Creanog czy Monotype, wytypowało najlepsze projekty. Oceniano projekt, wybór papieru i wykonanie wydruku.

- Wspaniale było zobaczyć, ile pasji i przemyśleń kryło się za projektami, niezależnie od tego, czy było to praktyczne, czy dobre - stwierdziła Amy Nelson-Bennett, członkini jury i współdyrektorka generalna Positive Luxury.

Arkadiusz Chłopik, dyrektor marketingu CSEE dodał: - Antalis Creative Power Awards to była świetna okazja dla twórców do wyrażenia swojej kreatywności przy wykorzystaniu papieru. Zebrane przykłady pokazały nam, jak ważnym elementem komunikacji biznesowej jest wciąż tradycyjny papier, który daje tak wiele kreatywnych możliwości profesjonalistom.

Zwycięzcy w kategoriach głównych:

  • W kategorii Report & Publishing wygrał projekt "Do końca pójdę za Tobą" - Tina De Souter de Bookdesign, druk: Antilope De Bie Printing (Belgia)
  • W kategorii Mailers & Invitation wygrał projekt "Poetyckie pudełko pamięci" - Camille Vignaud from La Chambre Graphique and Sylvain Guevel from In Fine l’Artisan Imprimeur (Francja)
  • W kategorii Packaging & Professional najlepszy okazał się projekt "Dom z biegiem czasu" - Lorenz Boegli (Szwajcaria)
  • W kategorii Brand Identity & Stationery wygrał projekt "Materiały papiernicze Elicyon" - Regular Practice, druk: Dot Studio (Stany Zjednoczone)

Laureatami nagród specjalnych zostały:

  • Kategoria Design for good - Plakat #KoloryDlaUkrainy (39 różnych artystów i twórców - Litwa)
  • Kategoria Paper stories - Sewfil - nić, która związuje na zawsze (Binds Caleta Studio - Hiszpania)
  • Kategoria Eco Conception - Opakowania matematyczne i naukowe
  • Kategoria Print Escellence - Poetyckie pudełko pamięci (Camille Vignaud from La Chambre Graphique and Sylvain Guevel from In Fine l’Artisan Imprimeur - Francja)

Partnerami konkursu w Polsce są: magazyn Press" wydawca brief.pl, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej, magazyn "Grafmag", wydawca "Świata Poligrafii" oraz School of Form.

Zobaczcie nagrodzone prace:

Press
Press
Press
Press
Press
Press
Press
Press

(MAT, 28.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.