Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 26, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polska reklama Raffaello emitowana w regionie CEE

W nowym spocie skupiono się na wyrażaniu emocji na odległość (screen: YouTube/Leo Burnett Warsaw)

Ferrero Polska Commercial wystartowało z nową platformą komunikacyjną dla marki Raffaello. Reklama będzie emitowana nie tylko w Polsce, ale również na innych rynkach regionu CEE, m.in. w Czechach, Rumunii, Bułgarii, Estonii oraz na Litwie, Łotwie i Węgrzech.

Ferrero w komunikacji marki Raffaello od lat podkreśla to, jak ważne jest wyrażanie uczuć, nie tylko tych romantycznych, ale także przyjacielskich i rodzinnych. W nowym spocie skupiła się na wyrażaniu tych emocji na odległość.

Czytaj też: Hubert Urbański i Rafał Gębura w kampanii na temat równości rodzicielskiej

Spot autorstwa agencji Leo Burnett, która w maju wygrała przetarg na obsługę Raffaello, w całości powstał w Polsce. Za produkcję odpowiada Dynamo, za obsługę mediową – Iprospect.

(AMS, 26.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.