Polska reklama Raffaello emitowana w regionie CEE
W nowym spocie skupiono się na wyrażaniu emocji na odległość (screen: YouTube/Leo Burnett Warsaw)
Ferrero Polska Commercial wystartowało z nową platformą komunikacyjną dla marki Raffaello. Reklama będzie emitowana nie tylko w Polsce, ale również na innych rynkach regionu CEE, m.in. w Czechach, Rumunii, Bułgarii, Estonii oraz na Litwie, Łotwie i Węgrzech.
Ferrero w komunikacji marki Raffaello od lat podkreśla to, jak ważne jest wyrażanie uczuć, nie tylko tych romantycznych, ale także przyjacielskich i rodzinnych. W nowym spocie skupiła się na wyrażaniu tych emocji na odległość.
Czytaj też: Hubert Urbański i Rafał Gębura w kampanii na temat równości rodzicielskiej
Spot autorstwa agencji Leo Burnett, która w maju wygrała przetarg na obsługę Raffaello, w całości powstał w Polsce. Za produkcję odpowiada Dynamo, za obsługę mediową – Iprospect.
(AMS, 26.10.2022)