Hubert Urbański i Rafał Gębura w kampanii na temat równości rodzicielskiej
W spocie występują m.in. Hubert Urbański oraz Rafał Gębura (screen: YouTube/CPK Centrum Praw Kobiet)
Agencja Dziadek do Orzechów jest odpowiedzialna za kreację kampanii "Równie dobrze" stworzonej dla Centrum Praw Kobiet. Działania mają na celu walkę ze stereotypami na temat ról rodzicielskich.
Kampania ma poszerzać wiedzę rodziców na temat nowych przepisów dotyczących urlopów rodzicielskich. W spocie promującym występują m.in. Hubert Urbański oraz Rafał Gębura. Kampania będzie prowadzona w internecie do wejścia w życie Dyrektywy WLB (Work life Balance), która zapewnia uznanie ojców za równoprawnych opiekunów.
Czytaj też: Błażej Soniewicki dołącza do Grupy Komunikacja Plus jako CEO dwóch firm mediowych
Za stworzenie kampanii odpowiada agencja Dziadek do Orzechów. Autorem spotu jest dom produkcyjny Oto Film, a za działania PR odpowiada Prime Time PR. Partnerem merytorycznym kampanii jest fundacja Share the Care.
(KAP, 25.10.2022)