Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Październik 23, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Thomson Foundation przygotowała dla dziennikarzy bezpłatne kursy online

Kurs poświęcony rozwojowi biznesowemu mediów jest przeznaczony głównie dla małych lokalnych mediów (fot. Thomson Foundation/materiały prasowe)

Bezpłatny kurs online na temat rozwoju biznesowego dla mediów przygotowała Thomson Foundation, londyńska organizacja pozarządowa wspierająca rozwój mediów. Kurs przeznaczony jest głównie dla małych i lokalnych redakcji. 

Kurs to praktyczny przewodnik, który podpowiada, jak stworzyć skuteczną i zrównoważoną strategię rozwoju biznesu medialnego. Uczestnicy poznają sposoby na dywersyfikację źródeł przychodów wydawnictwa i redakcji oraz metody zarabiania na treściach redakcyjnych. Dowiedzą się, jak zarządzać newsroomem i jak korzystać z danych, aby pozostać w kontakcie z odbiorcami. Kursanci dowiedzą się, jak ustalić cele i zadania, które wspierają misję wydawnictwa i redakcji oraz pomagają firmie odnieść długofalowy sukces.

Rozwój biznesu medialnego to niejedyny kurs przygotowany przez Fundację. Dziennikarze mogą też wziąć udział w trzech innych, prowadzonych w języku angielskim. To kursy poświęcone tworzeniu i promocji podcastów, podstawom dziennikarstwa śledczego i bezpieczeństwu cyfrowemu. 

Trwające od 3 do 4 godzin kursy przeznaczone do samodzielnej nauki są częścią programu Thomson Foundation's Modern Journalism Skills 2022. Dziennikarze, którzy ukończą dwa z trzech kursów, będą mogli zwrócić się bezpośrednio do Thomson Foundation o wydanie certyfikatu ukończenia. Będą mogli również poprosić o godzinną konsultację online z wykładowcami kursu i omówić z nimi projekt własnego podcastu lub historii śledczej czy poprosić o konkretne porady dotyczące ich bezpieczeństwa cyfrowego.

Na kurs można się zapisać pod tym linkiem.

(PAR, 23.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.