Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: marketing

Dział: WARSZTAT

Dodano: Kwiecień 13, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Podpowiedzą, jak zmonetyzować swój talent. Konferencja już 19 kwietnia

Jak łączyć biznes z sektorem kreatywnym? Co w prowadzeniu własnego biznesu jest najważniejsze? Jak nawiązywać relacje biznesowe i współpracować w ramach organizacji? Centrum Kreatywności Targowa zaprasza na konferencję „Kreatywność w biznesie - jak zmonetyzować swój talent?”, na której specjaliści odpowiedzą na te pytania. Konferencja odbędzie 19 kwietnia. Rejestracja bezpłatna.

Prelegentami podczas konferencji będą m.in.: Łukasz Kępiński, CEO Tears of Joy agency of Joy; Agnieszka Cichocka, Head of Acceleration, Huge Thing; Filip Dębowski, założyciel Dobry Przodek; Magdalena Petryniak, założycielka Story Seekers Polska; Paweł Zawadzki, Lorem Ipsum Team.

Bezpłatnie zarejestrować można się tutaj: https://evenea.pl/pl/wydarzenie/kreatywnoscwbiznesieckt

Konferencję otworzy o 10 Ewa Janus-Khouri, dyrektorka zarządzająca Centrum Kreatywności Targowa, Krajowa Izba Gospodarcza. Kolejne punkty programu przedstawiają się następująco:

  • 10:15-10:35 Jak stać się rozpoznawalnym? Budowanie marki osobistej w sektorze kreatywnym, Łukasz Kępiński, CEO, Tears of Joy 
  • Sesja Q & A
  • 10:40-11:00 Wizjonerzy czy wyrobnicy - o pracy kreatywnej w biznesie, Paweł Zawadzki, Lorem Ipsum Team
  • Sesja Q & A
  • 11:05- 11:50 Panel: Kreatywni w biznesie, moderator: Jakub Sito – Sito Strategy, dziennikarz, wykładowca SWPS, Tomasz Kolankiewicz - dyrektor artystyczny FPFF, Biuro Kultury UM st. Warszawy, Maria Surzycka - head of video production & creative producer, SHOOTME Visual Artists 
  • 12:10 – 12:40 ArtTech – jak świat sztuki się zmienia? Agnieszka Cichocka, head of acceleration, Huge Thing
  • Sesja Q & A
  • 12:40 – 13:10 Kreatywność jako supermoc, czyli przedsiębiorca w poszukiwaniu sensu, Filip Dębowski, założyciel, Dobry Przodek
  • Sesja Q & A
  • 13:15 -13:25 Ogłoszenie inicjatywy specjalnej Warsaw Creative Slam 
  • 13:25 – 13:50 Kompetencje przyszłości - budowanie relacji i wywieranie wpływu - jak możesz je rozwijać? Magdalena Petryniak, założycielka Story Seekers Polska
  • 13:50 – 14:00 Podsumowanie

Konferencja to pierwsze tak duże stacjonarne spotkanie społeczności Szkoły Kreatywnej. Szkoła to bezpłatne wykłady, warsztaty i szkolenia dla mikro i małych firm oraz osób pracujących w branżach sektora kreatywnego. Pierwsze cztery edycje zainteresowały około 1300 osób, które wzięły udział w 40 szkoleniach.

Do współpracy w tym roku szkoła zaprosiła ponownie znanych wykładowców, m.in.: Bartka Ziemiańskiego (Sharebee), Nadię Harris (Remote School),  Piotrka Pobłockiego (Robisz.to) czy Maćka Naskręta (FabLab). Wśród nowych wykładowców znaleźli się natomiast m.in.: Monika Synoradzka (Huge Thing), Martyna Tarnawska (Socjomania), Wojciech Kardyś, dziennikarze i producenci mediowi, nowi eksperci reprezentujący agencje Tears of Joy i Fabrykę Marketingu.

Nabór do Szkoły ruszył w marcu i trwa do wyczerpania miejsc. W najbliższym czasie odbędą się szkolenia:

  • 26.04.2023, g.10:00-14:00 | Marketing internetowy/Komunikacja.
    Nazwa ma znaczenie – jak stworzyć najlepszą nazwę dla swojej marki? Klaudia Rakowska, założycielka Have a Good Name
  • 10.05.2023, g. 10:00-14:00 | Design Thinking
    Design Thinking nie gryzie. Na czym polega DT i jak mogę wykorzystać go w pracy. Martyna Tarnawska, digital transformation lead, Socjomania
  • 17.05.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
    Dogadani. O współpracy z mediami i wykorzystywaniu ich potencjału. Wkrótce podane zostaną nazwiska wykładowców
  • 24.05.2023, g. 10:00-14:00 | Marketing
    Jak promować produkt/usługę mając mały budżet? Adam Sułkowski, account director, Tears of Joy
  • 31.05.2023, g. 14:00-18:00 | Innowacyjność
    Innowacyjne modele biznesowe dla sektora branży kreatywnej. Marcin Łaciak, CEO, Transformative

Operatorem Centrum Kreatywności Targowa jest Krajowa Izba Gospodarcza na mocy umowy podpisanej z Miastem Stołecznym Warszawa w formule partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP) dla miejskiego inkubatora przedsiębiorczości. Krajowa Izba Gospodarcza to największa niezależna organizacja biznesu w Polsce. Powstała w 1990 roku.

Press

fot. Marianna Łakomy

(CP, 13.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.