Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 21, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cenega przejęła działania PR "Call of Duty" od Kool Things

Premiera najnowszego "Call of Duty" będzie miała miejsce 28 października (screen: YouTube/Call of Duty)

Wydawca gier komputerowych Cenega Polska ponownie odpowiada za działania promocyjne marki Activision – dowiedział się "Presserwis". Od 2016 roku działania prowadzone były przez agencję Kool Things.

Cenega współpracowała już z Activision w 2018 roku jako wydawca jej tytułów. Przy okazji najnowszego "Call of Duty" odpowiada za PR "Modern Warfare 2", którego premiera odbędzie się 28 października.

Czytaj też: Badanie Mediahub: Generacja Z się nie buntuje

W przyszłym miesiącu do fanów ma również trafić druga część gry typu battle royal "Warzone 2".

(KAP, 21.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.