Cleo w kampanii reklamowej serków wiejskich Almette
Cleo reklamuje Almette, ale występuje także w kampaniach reklamowych Media Expert (fot. materiały prasowe)
Wokalistka Cleo występuje w kampanii reklamowej nowych serków wiejskich Almette pod hasłem „Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie”.
Kampania ma na celu wsparcie launchu nowej linii produktów Almette, czyli Serków Wiejskich dostępnych w trzech wariantach smakowych: Skyr, Ricotta oraz Kremowy. Twarzą kampanii została piosenkarka Cleo, która w spotach reklamowych po spróbowaniu serka przenosi się do sielskiej krainy – w rytm swojego przeboju „Za krokiem krok”, nuci motyw kampanii – „Przyjemność mi chodzi po głowie”.
Czytaj też: MassiveMusic Warsaw z nagrodą na Music and Sound Awards
Value Media (Group One) odpowiada za planowanie, zakup mediów oraz przeprowadzenie badań świadomościowych. Przy projekcie Value Media pracuje w modelu house of communication z dwoma innymi spółkami Group One: wsparcie w zakresie biddable media zapewnia agencja MarTech & e-commerce SalesTube, a agencja kreatywna Labcon odpowiada za influencer marketing.
Cleo występuje także w kampaniach reklamowych Media Expert.
Czytaj też: Health Labs Care z Plej w kampanii promującej suplementy diety
(AMS, 18.10.2022)