Wniosek o postawienie Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Widownia programu Jarosława Gugały  |  Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wniosek o postawienie Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Widownia programu Jarosława Gugały  |  Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wniosek o postawienie Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Widownia programu Jarosława Gugały  |  Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 18, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cleo w kampanii reklamowej serków wiejskich Almette

Cleo reklamuje Almette, ale występuje także w kampaniach reklamowych Media Expert (fot. materiały prasowe)

Wokalistka Cleo występuje w kampanii reklamowej nowych serków wiejskich Almette pod hasłem „Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie”.

Kampania ma na celu wsparcie launchu nowej linii produktów Almette, czyli Serków Wiejskich dostępnych w trzech wariantach smakowych: Skyr, Ricotta oraz Kremowy. Twarzą kampanii została piosenkarka Cleo, która  w spotach reklamowych po spróbowaniu serka przenosi się do sielskiej krainy – w rytm swojego przeboju „Za krokiem krok”, nuci motyw kampanii – „Przyjemność mi chodzi po głowie”.

Czytaj też: MassiveMusic Warsaw z nagrodą na Music and Sound Awards

Value Media (Group One) odpowiada za planowanie, zakup mediów oraz przeprowadzenie badań świadomościowych. Przy projekcie Value Media pracuje w modelu house of communication z dwoma innymi spółkami Group One: wsparcie w zakresie biddable media zapewnia agencja MarTech & e-commerce SalesTube, a agencja kreatywna Labcon odpowiada za influencer marketing.

Cleo występuje także w kampaniach reklamowych Media Expert.

Czytaj też: Health Labs Care z Plej w kampanii promującej suplementy diety

(AMS, 18.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.