TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 17, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MassiveMusic Warsaw z nagrodą na Music and Sound Awards

Kampania autorstwa agencji Focus Nation ma na celu wzmocnienie świadomości działań fundacji i pomoc jej podopiecznym (screen: YouTube/Fundacja Onkologiczna Rakiety)

Agencja MassiveMusic Warsaw została nagrodzona w konkursie Music and Sound Awards za pracę na rzecz kampanii "Houston mamy procent… do zebrania" Fundacji Onkologicznej Rakiety. 

Kampania autorstwa agencji Focus Nation ma na celu wzmocnienie świadomości działań fundacji i pomoc jej podopiecznym. MassiveMusic była odpowiedzialna za dobór muzyki do filmu promującego kampanię w reżyserii Nathaniela Czarneckiego. Projekt muzyki do kampanii "Houston mamy procent… do zebrania" prowadził Krzysztof Sulenta, music creative, w zespole z Zofią Dutkowską i Marianną Kosch. Za nadzór nad pracami odpowiadali Mateusz Szmigiero, senior music creative, Piotr Ćwikliński, licencing manager, i Michał Krajewski, executive creative director.

Czytaj też: Tigers promuje włoską markę Control na TikToku

MassiveMusic Warsaw obsługuje reklamodawców i agencje marketingowe z całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej. To jedno z dziewięciu biur firmy na świecie.

(KAP, 17.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.