Ogilvy Social.Lab uruchamia Tok.Lab, w Polsce na razie bez oddziału

Tok.Lab ma pomagać markom wykorzystać moc TikToka
Po uruchomieniu Social.Lab w Belgii i rozszerzeniu współpracy z Ogilvy i WPP w USA, EMEA i Azji, założyciele Social Lab uruchomili Tok.Lab, nową agencję, która ma pomagać markom wykorzystać moc TikToka. W Polsce na razie nie powstaje osobny brand, ale polska agencja zyskuje możliwość korzystania ze wsparcia ekspertów Tok.Lab.
Tok.Lab jest pozycjonowaną, specjalistyczną agencją typu end-to-end obsługującą lokalnych i globalnych reklamodawców w obrębie TikToka, oferującą strategię, kreację, dźwięk, media, commerce, influence i intelligence. Tok.Lab obecnie pomaga takim markom, jak Milka, Coca-Cola, L'Oréal i Vans rozpocząć obecność na TikToku. Nowa agencja korzysta również z silnych relacji z globalnymi i regionalnymi zespołami TikTok.
Czytaj też: Tigers promuje włoską markę Control na TikToku
– W ramach obsługi obecnych klientów i działań mamy możliwość korzystania ze wsparcia ekspertów, możliwe jest także przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla klientów – wyjaśnia Anna Chyłek, HR i PR director w Ogilvy.
Planowana jest globalna ekspansję agencji, na razie ma ona biura w Nowym Jorku, Brukseli i Kapsztadzie, a od 2023 roku będą one zlokalizowane także w Azji.
Czytaj też: SentiOne z funkcją ułatwiającą monitorowanie nastrojów wokół marki
(AMS, 17.10.2022)
