SentiOne z funkcją ułatwiającą monitorowanie nastrojów wokół marki
Spółka SentiOne zajmuje się tworzeniem narzędzi do monitorowania internetu oraz mediów społecznościowych (fot. materiały prasowe)
Polska spółka SentiOne uruchomiła funkcję SentinOne Insights, która pozwala markom wygenerować szybkie podsumowanie kluczowych informacji na temat konkretnej marki. W tym negatywnych nastrojów, co ułatwi panowanie nad kryzysami wizerunkowymi.
Dzięki Insights marketerzy mogą szybko wygenerować zestawienie najważniejszych informacji z monitoringu internetu, które pozwoli zorientować się w nastrojach panujących wokół marki. W zestawieniu znajdują się m.in. informacje o Brand Heath Index marki (stosunek pozytywnych i negatywnych wzmianek na jej temat) oraz analiza trendów (zestawienie hasztagów najbardziej popularnych, zyskujących popularność lub ją tracących).
Czytaj też: Wokalista Michał Szpak w kampanii serialu "To nie ze mną" Stopklatki
Funkcja oferuje również analizę peaków dyskusji. Są one wykrywane dzięki algorytmom SentiOne dni z największą liczbą wzmianek we wskazanym okresie.
Z nowej funkcji spółki korzystać mogły już w formie testów marki o najwyższym wskaźniku Brand Health Index, w tym Reserved, Answear, Born2be i CCC.
(KAP, 14.10.2022)