Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 14, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

SentiOne z funkcją ułatwiającą monitorowanie nastrojów wokół marki

Spółka SentiOne zajmuje się tworzeniem narzędzi do monitorowania internetu oraz mediów społecznościowych (fot. materiały prasowe)

Polska spółka SentiOne uruchomiła funkcję SentinOne Insights, która pozwala markom wygenerować szybkie podsumowanie kluczowych informacji na temat konkretnej marki. W tym negatywnych nastrojów, co ułatwi panowanie nad kryzysami wizerunkowymi.

Dzięki Insights marketerzy mogą szybko wygenerować zestawienie najważniejszych informacji z monitoringu internetu, które pozwoli zorientować się w nastrojach panujących wokół marki. W zestawieniu znajdują się m.in. informacje o Brand Heath Index marki (stosunek pozytywnych i negatywnych wzmianek na jej temat) oraz analiza trendów (zestawienie hasztagów najbardziej popularnych, zyskujących popularność lub ją tracących).

Czytaj też: Wokalista Michał Szpak w kampanii serialu "To nie ze mną" Stopklatki

Funkcja oferuje również analizę peaków dyskusji. Są one wykrywane dzięki algorytmom SentiOne dni z największą liczbą wzmianek we wskazanym okresie.

Z nowej funkcji spółki korzystać mogły już w formie testów marki o najwyższym wskaźniku Brand Health Index, w tym Reserved, Answear, Born2be i CCC.

(KAP, 14.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.