Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 04, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Papaya Films i Onet wyróżnieni podczas The APA Show 2022

Scenariusz spotu był odpowiedzią na brief przygotowany przez Onet i dotyczył podejścia do fake newsów (screen: YouTube/Papaya Films)

W tegorocznej edycji kolekcji APA wyróżniono spot "Herd Immunity”, który powstał w ramach konkursu Papaya Young Creators, gdzie zdobył Grand Prix.

Scenariusz był odpowiedzią na brief przygotowany przez Onet i dotyczył podejścia do fake newsów. Za reżyserię filmu odpowiada Rosie May Bird Smith. Autorem zdjęć był Mike Staniforth.

Czytaj też: Orange Polska i Value Media wykorzystują Addressable TV

The APA Collection to organizowane przez brytyjskie Stowarzyszenie Producentów Reklamowych coroczne zestawienie najlepszych reklam stworzonych przez lokalne firmy produkcyjne i agencje, prezentowane podczas The APA Show.

The APA Collection nie przewiduje kategorii i zwycięzców, jest to showcase najlepszych produkcji. Wśród nagrodzonych prac znalazły się filmy wyprodukowane przez największe domy produkcyjne, takie jak Pulse Films, Academy, Rattling Stick czy Stink Films.

Czytaj też: Reklamy w regionalnych rozgłośniach publicznych zdrożeją od listopada

(AMS, 04.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.