Papaya Films i Onet wyróżnieni podczas The APA Show 2022
Scenariusz spotu był odpowiedzią na brief przygotowany przez Onet i dotyczył podejścia do fake newsów (screen: YouTube/Papaya Films)
W tegorocznej edycji kolekcji APA wyróżniono spot "Herd Immunity”, który powstał w ramach konkursu Papaya Young Creators, gdzie zdobył Grand Prix.
Scenariusz był odpowiedzią na brief przygotowany przez Onet i dotyczył podejścia do fake newsów. Za reżyserię filmu odpowiada Rosie May Bird Smith. Autorem zdjęć był Mike Staniforth.
Czytaj też: Orange Polska i Value Media wykorzystują Addressable TV
The APA Collection to organizowane przez brytyjskie Stowarzyszenie Producentów Reklamowych coroczne zestawienie najlepszych reklam stworzonych przez lokalne firmy produkcyjne i agencje, prezentowane podczas The APA Show.
The APA Collection nie przewiduje kategorii i zwycięzców, jest to showcase najlepszych produkcji. Wśród nagrodzonych prac znalazły się filmy wyprodukowane przez największe domy produkcyjne, takie jak Pulse Films, Academy, Rattling Stick czy Stink Films.
Czytaj też: Reklamy w regionalnych rozgłośniach publicznych zdrożeją od listopada
(AMS, 04.10.2022)