Julian Dworak założył firmę konsultingowo-doradczą
Start inicjatywy Juliana Dworaka zapowiadany jest na koniec września (fot. materiały prasowe)
Julian Dworak, ostatnio dyrektor KPR – Klubu Producentów Reklamowych SAR, rusza z własnym projektem. Ma się zajmować wsparciem firm i instytucji.
– Odkąd pół roku temu zakończyłem misję dla Klubu Producentów Reklamowych, moja praca polega na projektowaniu i prowadzeniu procesów rozwojowych dla firm, dla których ważne jest nazwanie i wprowadzenie do kultury organizacji prawdziwego sensu ich istnienia i działania – mówi Dworak. – Przyszedł czas na skalowanie tej działalności, stąd decyzja o budowie nowego przedsięwzięcia.
Czytaj też: Piotr Kaczmarski dyrektorem sprzedaży w Sodexo
Według Dworaka nazwany i zrozumiały sens istnienia organizacji ma ogromny potencjał motywujący dla ludzi, którzy ze sobą pracują. – W ramach nowej inicjatywy zaproponujemy firmom szyte na miarę procesy rozwojowe uwzględniające nowoczesne narzędzia wglądu, zmiany i wpływu, które dostępne są dzisiaj w domenach consultingu, coachingu, facylitacji i przywództwa. Naszą ambicją jest towarzyszenie firmom najkrócej jak to możliwe, bo rozumiemy, że cały potencjał zmiany kryje się w zasobach, którymi same dysponują. Naszym zadaniem jest pomóc ludziom go zobaczyć, wydobyć i właściwie ukierunkować – opowiada Dworak.
Start inicjatywy zapowiadany jest na koniec września, wtedy też poznamy nazwę, szczegółową ofertę i zespół pracujący nad nowym projektem.
Dworak dyrektorem KPR był w latach 2017-2021. Wcześniej, od 2004 do 2017 roku był związany jako producent ze studiem Opus Film. Pracował też jako producent agencyjny (Saatchi & Saatchi, J. Walter Thompson). Jest absolwentem Leadership Academy for Poland.
Czytaj też: Adam Miecznikowski ma zostać szefem strategii w Change Serviceplan
(AMS, 01.09.2022)